تک روی ها در اردوگاه اصولگرایان/ رخنه سوء مدیریت در اداره کار/ شیب تند گسترش اعتیاد در خوزستان

اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در اهواز معرفی شدند

در جلسه تشکیل هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، تعداد ۳۰ نفر از معتمدین مورد تایید هیات نظارت، با اکثریت آرا ۱۴ عضو اصلی و علی البدل هیئت اجرایی انتخاب شدند. (بخوانید…)

 

*****

 

آمار اعتیار خوزستان در شأن مردم این استان نیست

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: رتبه استان خوزستان در حوزه مواد مخدر اصلا خوب نیست و در سال ۹۶ باید این رتبه جبران شود. (بخوانید…)

 

*****

 

مقتدایی در خوزستان به دنبال چیست؟

اگرچه همچنان هدف دقیق مقتدایی از شرکت در انتخابات روشن نیست اما، سهم خواهی وی از دولت برای گرفتن یکی از پست های کلیدی در کابینه بعدی، کاهش آراء روحانی در استان هایی همچون خوزستان و هرمزگان و جلب توجه مردم برای ارائه لیست مورد حمایت وی به انتخابات شورای شهر از احتمالاتی است که برای اقدامات مقتدایی تصور می شود. (بخوانید…)

 

*****

 

تک روی ها در اردوگاه اصولگرایان مقابل اتحاد اصلاح طلبان!!

قطعاً این تک روی های سیاسی و نداشتن برنامه درست و مشخص از سوی اصولگرایان، دست آنها را برای رسیدن به دولت دوازدهم کوتاه تر کرده است. (بخوانید..)

 

*****

 

آمار بیکاری شایسته و زیبنده کشور نیست/ مردم در انتخاب دقیق باشند

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: رکود موجود باید به رونق اقتصادی تبدیل شود و این مهم از عهده دولت و رئیس جمهور توانمد بر خواهد آمد. (بخوانید…)

 

*****

 

اقتدار را به مدیریت استان برگردانید

این واقعیت را باید پذیرفت که جلساتی که اکنون در سطح عالی استان برگزار می شود چندان دارای خروجی و بازدهی نیست و بیشتر به وقت گذرانی می ماند. (بخوانید…)

 

*****

 

شیب تند گسترش اعتیاد در خوزستان

حسین لامی زاده با اشاره به وجود تنها یک کمپ ترک اعتیاد زنان در خوزستان، گفت: فقط در شهرستان اهواز حدود ۲۵۵ زن معتاد در مدت اخیرا جمع آوری شده اند. (بخوانید..)

 

*****

 

جولان بیکاری در استان، رخنه سوء مدیریت در اداره کار

سؤالی که باید از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید پرسید آنست که وی به عنوان دبیر کارگروه اشتغال استان در سال گذشته چه اقداماتی در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی داشته است و طرح های عملیاتی وی برای توسعه تولید و اشتغال در سال جاری چیست؟ (بخوانید…)

 

*****

 

فرمانداری اهواز پول ما را نمی دهد!

رئیس اتحادیه رستوران داران اهواز در گفتگو با هورنیوز اظهار کرد: متأسفانه آقای خون میرزایی نه تنها جوابگو نیست بلکه معاونان و مسئولان دفتر وی از عدم پرداخت این بدهی به بهانه آنکه در زمان فرماندار سابق بوده خبر می دهند. (بخوانید..)

https://hoorkhabar.ir/653955کپی شد!
114
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.