اقتدار را به مدیریت استان برگردانید

به گزارش هورنیوز اتفاق بسیار تلخی که دو روز گذشته در جلسه ای با حضور وزیر کشور در استانداری خوزستان روی داد، پرده از ضعف مدیریتی و خلاء اتوریته و اقتدار در مدیریت عالی استان برداشت.

عدم حضور برخی مدیران مرتبط با موضوع جلسه و بی توجهی مسئولان به جلسات تصمیم گیری آنهم در سطح عالی استان اگرچه به روالی کاملا طبیعی در یکسال گذشته تبدیل شده است، ولی جسارت مدیران استانی در عدم حضور جلسه ای به ریاست وزیر کشور دولت جمهوری اسلامی بعنوان عالیترین مقام سیاسی پس از رئیس جمهور اتفاقی نادر در کشور محسوب می شود.

نارضایتی شدید رحمانی فضلی از این وضع و تذکر وی به استاندار برای حل چنین موضوعی و همچنین نپذیرفتن گزارشها و آمار ارائه شده توسط مسئولان حاضر در جلسه از سوی وزیر و نارضایتی او از عدم اهتمام فرمانداران استان به موضوع آسیب های اجتماعی و مواد مخدر، اوج ناکارامدی روش مدیریتی در پیش گرفته شده و وجود بیش از تعارفات و وجود مناسبات غیرمدیریتی در استان را نشان می دهد.

چنین وضعی باعث می شود کسی دستورات و سیاست های در پیش گرفته شده توسط استاندار و مدیریت عالی استان را جدی نگیرد و عملا مدیریت عالی استان دچار نوعی ناهماهنگی، تشتت و حاکمیت ملوک الطوایفی بشود و دود آن به چشم مردم خوزستان برود.

این واقعیت را باید پذیرفت که جلساتی که اکنون در سطح عالی استان برگزار می شود چندان دارای خروجی و بازدهی نیست و بیشتر به وقت گذرانی می ماند.

لازم است تا مسئولان استان تکانی به این وضعیت بدهند و متوجه جایگاه مهم خود باشند و مدیریت عالی و سطوح تصمیم گیری در استان را از این وضعیت خارج کنند.
آنچه دیروز روی داد باید همه را به خود وادارد و مدیریت سطوح عالی با جایگاههای دست سوم و چهارمی اشتباه گرفته نشود.

https://hoorkhabar.ir/653844کپی شد!
268
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.