خوزستان قلب تپنده توسعه ایران است و نقش کلیدی در تولید و اشتغالزایی دارد

به گزارش هورنیوز ؛ اسحاق جهانگیری امروز پس از ورود به استان خوزستان، در فرودگاه دزفول گفت: خوزستان در بخش کشاورزی، صنعت و صنایع بزرگ مانند فولاد و پتروشیمی نقش موثری در کشور دارد و بخش اصلی تولیدات نفت و گاز کشور نیز در این استان است.

وی افزود: هنگامی که صحبت از کشاورزی در کشور می شود، خوزستان به عنوان مهمترین مرکز و محور همه محصولات مورد توجه است زیرا این استان از میزان قابل توجهی آب و زمین های حاصلخیز کشاورزی برخوردار است.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و تاریخی خوزستان افزود: مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس نقش موثری در دفاع از کشور ایفا کردند و استان خوزستان از جنبه های مختلف دارای اهمیت و ویژگی های منحصر به فرد است.

جهانگیری در پایان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی تولید، اشتغال گفت: یکی از استان‌هایی که می‌تواند نقش کلیدی در رونق تولید و اشتغال‌زایی ایفا کند استان خوزستان است.

 

به گزارش هورنیوز ؛ معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) به همراه وزرای جهاد کشاورزی و صنعت به منظور بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه مهم صنعتی و اقتصادی به خوزستان سفر کرده است.

https://hoorkhabar.ir/653013کپی شد!
114
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.