اخاذی پارکبان ها از مردم در سایه شانه خالی کردن مسئولان

به گزارش هورنیوز ؛ همه ساله با آغاز تعطیلات نوروزی استان خوزستان و به ویژه کلانشهر اهواز میزبان جمعیت زیادی از هموطنان کشورمان است که برای دیدن از زیبایی ها شهر به این شهر می آیند.

امسال نیز میهمانان نوروزی شاهد شبهای زیبای اهواز هستند اما برخی افراد سودجو به دنبال تلخ کردن کام مسافران در این شهر هستند.

پارکبان ها که مدتی است سر و صدای زیادی در اهواز به پا کرده اند و تاکنون هیچ کس تکلیف آنها را مشخص نکرده، این روزها را فرصت خوبی را برای کسب درآمدهای بالا از میهمانان نوروزی پیدا کرده اند.

تا به امروز هیچ شخص و دستگاهی اقدام عملی برای تعیین تکلیف فعالیت پارکبان ها انجام نداده است و در مکانهای پرتردد شهر شاهد اخاذی های علنی از مردم هستیم.

نکته جالب توجه این است که در مواقعی که خسارتی به خودروها وارد آید، پارکبانها هیچگونه تعهدی نسبت به آن نخواهد داشت و این مورد نیز به صورت واضح در فیش صادر شده از سوی آنها مشهود است.

قطعاً اینگونه اخاذی در سایه شانه خالی کردن و ولنگاری مسئولان شهر، برای مردم اهواز قابل تحمل نیست و علاوه بر آن، خاطره ی خوبی برای میهمانان نوروزی به یادگار نخواهد داشت.

https://hoorkhabar.ir/652170کپی شد!
130
۴
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • علیچ من یکبار خودروم در خیابان جهانیان پارک کردم وقبض پارک بانان را نپذیرفتم بعد متوجه شدم روی ماشین خط انداختند این یعنی حکومت قانون جنگل در مرکز به اصطلاح کلان شهر اهواز
  • مهرداد کیانی سلام مملکتی که یکی بعد از دیگری گوی سبقت را از بابت اختلاس و ارتشا و... از یک دیگر می ربایند تو میخواهی کسی پاسخگو باشد
  • طرفی دیروز برای انجام کاری به دادگاه انقلاب واقع در خیابان اسفند کیانپارس که یک خیابان بن بست بود مراجعه کردم.و هنگام پارک خودرو خود با تعجب با دو نفر پارکبان مواجعه شدم .آیا دراین خیابان با این موقعیت و وجود دوربینها و نیروهای امنیتی و جود پاکبان ضرورت دارد.آیا این نوع اشتغال زایی مورد تایید مسؤلین میباشد.بهتر است این افراد به مرکز فنی و حرفه ای جهت فراگیری دورهای فنی که درآمد بهتری دارد و باعث رونق بیشتر کاروسرمایه میشود هدایت شوند.
  • hamraz سلام و درود.. این موضوع پول زور پارک در خیابان خلاف قانون بوده و متاسفانه هرچه هم به مسوولین اطلاع رسانی کرده ایم رسیدگی نشده است.. ابتدا از کنار پارک بیمارستان و پست استان آغاز شد و بجهت عدم حضور صدا و سیما و مسولین این رویه ی غلط مانند قارچ رشد کردند و کسی هم پاسخگو نیست!!! هیچ وجهی ندارد که از مردم پول گرفته شود.واقعا خجالت آور است که از این مسوولینی که از پول شارژ مردم مالیات برداشت میکنند و عوارض شهری هم پرداخت میکنن بخاطر ایستادن در خیابان پول هم بگیرند..شرم آور است
منتشر شده۴