استعفای غیر منتظره مشاور استاندار/ امور جوانان خوزستان در وضعیت قرمز!/ استیضاح ناکام شهردار

یکی از دلایل استعفایم، عدم هماهنگی بود!

مشاور مستعفی استاندار خوزستان یادآور شد: انتصاب مسئول در هر جایگاهی دارای یکسری وظایف است و به دلیل برخی از جمله مشغله کاری ترجیح به استعفاء دادم. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

امور جوانان خوزستان در وضعیت قرمز!

مشکلات اداره کل ورزش و جوانان فقط عدم وجود امکانات نیست؛ بلکه وجود افرادی است که با نیروهای خاص خود چندین پست از این اداره مهم را تصرف کرده و شاید یکی از دلایل عدم….. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

اینگونه طرح سوال شبیه به تسویه حساب شخصی بود

علاسوند تصریح کرد: اعضایی که در جلسه نسبت به شیوه طرح سوال تذکراتی دادند، کاملاً درست بود و این اعتراضات نشان می دهد طرح سوال بیشتر شبیه به تسویه حساب شخصی است تا شفاف سازی. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

استعفای غیرمنتظره مشاور استاندار خوزستان!

موسوی که اواسط اسفندماه گذشته طی حکمی از سوی استاندار خوزستان به سمت مشاور در امور مناطق ویژه و آزاد منصوب شده بود، در اقدامی غیرمنتظره استعفای خود را تقدیم استاندار نمود. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

استیضاح شهردار اکنون به سود شهر و مردم نیست

ناصری تصریح کرد: به عقیده من این اقدام رئیس شورا با هدف اصلاح امور و روشنگری افکار عمومی نبوده است زیرا اکنون مهمترین فاکتور موفقیت یک مدیر، ثبات مدیریتی است. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

۵ کشته و مصدوم در دو حادثه جاده‌ای

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از کشته شدن ۴ نفر و مصدوم شدن یک نفر در دو حادثه جاده‌ای خبر داد. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

پاسخ های شهردار قانع کننده نبودند

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: پاسخ های شهردار قانع کننده نیستند البته شهردار اقداماتی را انجام داده است اما نواقصی در کار است که باعث تضییع حقوق شهروندان شده است. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

وقتی اصلاح طلبان خوزستان هویت سیاسی خود را انکار می کنند!

باید به انتظار نشست و دید بین معادلات سیاسی و انتخاباتی آینده خوزستان با این چرخش و رفتار رخ داده از سوی برخی فعالین سیاسی اصلاح طلب می توان چه رابطه ای برقرار کرد! (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

افتتاح رسمی اولین قطار گردشگری خوزستان

مدیر انجمن سفیران گردشگری خوزستان از افتتاح و راه اندازی اولین قطار گردشگری در استان خبر داد. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

ظلم بانک ها به خوزستان عمدی است

در برخی استانها، بانکها تا هفت یا هشت برابر خوزستان، به واحدها تولیدی کمک کردند و بنده نیز به این موضوع اعتراض کردم که چرا باید همیشه خوزستان مظلوم باشد، این ظلمی عمدی است. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/651913کپی شد!
125
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.