دعوت وزنه‌بردار خوزستان به اردوی تیم‌ملی/ ۸ خوزستانی در اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان/ تمرین استقلال خوزستان به سالن منتقل شد

اسامی داوران در دیدارهای تیم های خوزستانی قضاوت کننده در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال از سوی دپارتمان داوری به شرح زیر اعلام شد

چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶
سیاه‌جامگان -استقلال خوزستان-ساعت ۱۶-ورزشگاه ثامن مشهد مقدس
موعود بنیادی‌فر-رحیم شاهین-فرهاد مروجی-رضا عادل-ناظر علیرضا کهوری
جمعه ۱۸ فروردین ۹۶
فولاد خوزستان-سپاهان-ساعت ۱۹-ورزشگاه غدیر اهواز
اشکان خورشیدی-جلیل شعرانی-مهدی هاشمی‌نسب-جواد رحیم‌زاده-محمدرضا فلاح

تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل بارش برف و باران در مشهد تمرین خود را در سالن برگزار کرد.

استقلال خوزستان برای برگزاری دیدار مقابل سیاه‌جامگان ظهر امروز راهی مشهد شد. آبی‌پوشان خوزستانی قصد داشتند عصر امروز در مشهد یک جلسه تمرین کنند که بارش شدید باران و برف اجازه برگزاری تمرین در هوای آزاد را نداد.

هفت ورزشکار و یک مربی از خوزستان به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان دعوت شدند.

ایمان محمدی در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیرحسین خونساری در وزن۵۰  کیلوگرم، محسن مدهنی در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهرداد مومن‌زاده در وزن۵۸  کیلوگرم، مصطفی کایدخورده در وزن۶۳  کیلوگرم، مهران سعادتی‌فر در وزن۷۶  کیلوگرم و حامد عبدولی در وزن۸۵  کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیر و سیامک قیطاسی به عنوان مربی از استان در این اردو شرکت می‌کنند.

این اردو از ۱۹ فروردین‌ماه در خانه کشتی شماره ۲ تهران آغاز خواهد شد و سپس اردونشینان به مسابقات بین‌المللی جام فدراسیون در کشور آذربایجان اعزام می‌شوند.

رقابت‌های آزاد و دسته برتر تنیس‌روی‌میز دختران نوجوان کشور به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهار کرد: این رقابت‌ها از روز چهارشنبه این هفته به مدت سه روز در اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که ۹۶ تنیسور از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند که از این تعداد ۲۹ نفر خوزستانی هستند، عنوان کرد: تمهیدات برای میزبانی خوب از این مسابقات اندیشیده شده است.

دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان با مثبت بر شمردن آمادگی ورزشکاران خوزستانی، بیان کرد: امیدوارم چهار نفر از خوزستان در جمع ۱۲ تنیسور برتر کشور باقی بمانند تا در نهایت به انتخابی تیم‌ملی دعوت شوند.

ورزشکار خوزستانی به اولین اردوی تدارکاتی تیم‌ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان جوانان، در سال ۹۶ فراخوانده شد.

ابوالفضل هادی‌شاه‌آبادی از استان به این اردوی تدارکاتی دعوت شد.

اردوی تیم‌ملی جوانان از نوزدهم فروردین تا دوم اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

تیم‌ملی جوانان خود را برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ مکزیک آماده می‌کند.

 

تیرانداز خوزستانی به اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی فراخوانده شد.

وحید گلخندان در رشته تپانچه از استان خوزستان در این اردو حضور دارد.

۲۹ تیرانداز در دو رشته تفنگ و تپانچه به این اردو فراخوانده شدند که از روز گذشته (یکشنبه) تمرینات خود را در محل فدراسیون تیراندازی آغاز کرده‌اند.

گلخندان مدتی پیش نیز در مسابقات جهانی تیراندازی به عنوان سومی رسید و اولین مدال آقایان ایران در رشته تپانچه ۵۰ متر را به دست آورد.

ورزشکار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی بوکس دعوت شد.

حسین خضیربحری در وزن ۵۶ کیلوگرم از استان خوزستان به این اردو فراخوانده شد.

۱۲ بوکسور به این اردوی ۱۵ روزه که از امروز (هفتم فروردین‌ماه) در تهران آغاز شده است، دعوت شده‌اند.

دور جدید تمرینات تیم‌ملی بوکس در سال جدید با حضور مربی کوبایی و جهت آماده‌سازی برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی برپا است.

۱۲ ورزشکار و یک مربی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی فراخوانده شدند.

مرحله جدید اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، از ۱۰ تا ۲۳ فروردین‌ماه در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود که ۱۲ کشتی‌گیر و یک مربی از استان به این اردو دعوت شدند.

بر این اساس در وزن ۵۹ کیلوگرم سامان عبدولی و مهرداد مردانی، در وزن ۶۶ کیلوگرم مهدی زیدوند، امین سوری و محمدمراد الیاسی، در وزن ۷۱ کیلوگرم عظیم گرمسیری، در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی، رسول گرمسیری و پیام بویری، در وزن ۸۰ کیلوگرم رامین طاهری، در وزن ۹۸ کیلوگرم سیدمصطفی صالحی‌زاده و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی‌منجزی به عنوان کشتی‌گیر و مهرزاد اسفندیاری‌فر به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که سه امتیاز بازی با ذوب آهن را به دست آوریم تا به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شویم. 

فرشاد سالاروند درخصوص شرایط این تیم پیش از بازی برابر ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: تیم از شرایط خوبی برخوردار است و خدا را شکر هم‌تیمی‌هایم پس از تعطیلات، بسیار جدی و با انگیزه تمرین و خود را برای بازی با ذوب آهن آماده می کنند.

وی بیان کرد: ذوب آهن تیم خوب لیگ است که چند دوره در مسابقات آسیایی هم حضور داشته و اکنون هم مانند تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا شرکت دارد. تمام سعی و تلاش ما این است که سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم تا به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شویم.

دو ورزشکار خوزستانی در مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی کشتی آزاد جوانان با حریفان خود رقابت می‌کنند.

آرش سلیمانی در وزن ۵۵ کیلوگرم و مهدی مولایی در وزن ۶۰ کیلوگرم از استان به همراه آرمان مهمدی و حیدر ناصری به عنوان مربی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

این رقابت‌ها به منظور شناخت نفرات منتخب کشور جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان، از ۱۶ تا ۱۸ فروردین‌ماه در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار خواهد شد.

با تصمیم مسوولان باشگاه استقلال خوزستان، تماشای دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان رایگان اعلام شد.

مسوولان باشگاه استقلال خوزستان جهت رفاه حال هواداران خود، بلیت‌های دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن را خریداری کرده‌اند و به صورت رایگان در اختیار تماشاگران قرار می‌دهند.

همچنین پیش از این قرار بود این بازی از ساعت ۱۸:۵۰ روز جمعه، ۱۱ فروردین ماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که ساعت بازی به ۱۷ همان روز تغییر کرد.

دارنده شش مدال پارالمپیک دو و میدانی معلولان می‌گوید، مسوولان خوزستانی ورزشکاران المپیکی خود را رها کرده‌اند و به آن‌ها توجه نمی‌کنند.

جواد حردانی در خصوص توجهات به او پس از پارالمپیک ریو، اظهار کرد: توجهات استان به ما خیلی ضعیف بوده است و هر سال که جلوتر می‌رویم، این توجهات نسبت به سال قبل کمتر هم می‌شود.

وی افزود: پس از این که از پارالمپیک لندن برگشتیم، به استقبال‌مان آمدند و پس از آن نیز مراسماتی جهت قدردانی و تجلیل از ما برگزار کردند ولی متاسفانه پس از پارالمپیک ریو که با دست پر هم برگشتیم، به جز هدیه‌ای که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به ما داد، دیگر هیچ ارگانی از جمله شهرداری و شورای شهر از ما تجلیل نکرد؛ این در حالی است که استان کرمانشاه با آن درصد بالای بیکاری، به ورزشکاران خود که فقط سهمیه حضور در این مسابقات را گرفتند، ۱۰ عدد سکه پاداش داد و به آن نفراتی که در پارالمپیک به مدال طلا رسیدند، ۷۰ سکه پاداش داد ولی در استان ما دریغ از یک توجه و تجلیل.

دو فوتسالیست خوزستانی به اردوی تیم‌ملی بزرگسالان فراخوانده شدند.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم‌ملی فوتسال، از ۱۷ بازیکن برای حضور در اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که نام دو خوزستانی نیز در لیست دعوت‌شدگان دیده می‌شود.

فرهاد توکلی و علیرضا رفیعی‌پور، دو خوزستانی دعوت شده به این اردو هستند.

ملی‌پوشان باید قبل از ساعت ۱۳ امروز (پنجم فروردین) در مرکز تیم‌های ملی ایران، خود را به کادر فنی معرفی کنند.

تیم‌ملی پس از این اردو قرار است دو دیدار دوستانه با تیم‌ملی کرواسی برگزار کند.

سه خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتسال زیر ۲۰ سال دعوت شدند.

امید رستمی، سعید ابراهیمی و امید خانی از خوزستان به این اردو فراخوانده شدند.

نفرات دعوت شده به این اردو باید امروز (پنجم فروردین) در مرکز تیم‌های ملی حضور داشته و خود را به کادر فنی معرفی کنند.

ملی‌پوشان پس از برگزاری تمرینات، قرار است دو بازی دوستانه با تیم‌ملی زیر ۲۰ سال فرانسه انجام دهند.

چهار خوزستانی با عضویت در تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان، در مسابقات جهانی با حریفان خود به رقابت می پردازند.

جواد حردانی در پرتاب نیزه، علیرضا قلعه‌ناصری در پرتاب دیسک، صادق بیت‌سیاح در پرتاب وزنه و هاشمیه متقیان در ماده پرتاب نیزه برای حضور در رقابت‌های جهانی انگلستان به عضویت تیم‌ملی درآمدند.

این رقابت‌ها اوایل تیرماه سال جاری در انگلستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است که حردانی، قلعه‌ناصری و متقیان در پارالمپیک ریو نیز حضور داشتند که قلعه‌ناصری و حردانی موفق به کسب مدال شدند اما متقیان در اولین حضور خود در این مسابقات با قرار گرفتن در رده چهارم، از رسیدن به مدال بازماند.

دو عکاس خوزستان با شعار “هوای پاک، زمین پاک”، مسیر ۵۰۰ کیلومتری شیراز تا اصفهان را رکاب می‎زنند.

دانیال خدایی و محمدمهدی کمال از عکاسان مستند خوزستانی، دو رکاب‎زنی هستند که سفر خود را از روز گذشته (پنجشنبه) از شیراز آغاز کرده‎اند و قصد دارند این مسیر را تا دهم فروردین ماه به پایان برسانند.

این دو عکاس خوزستانی سال گذشته نیز مسیر رشت تا گرگان را طی کرده بودند و در ادامه نیز قصد دارند تمام ایران را با شعار “هوای پاک، زمین پاک” در سفرهای مختلف رکاب بزنند.

 

https://hoorkhabar.ir/651909کپی شد!
189
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.