اعضای شورای شهر نباید نهیب خور باشند

هرچه نامزدها بیشتر باشند این مساله نشان از همگانی شدن سیاست دارد و هرچه سیاست مردمی شود ابعاد دموکراتیک سازی در مدیریت شهری ارتقاء می یابد!

هورنیوز – امروز دوم فروردین ماه ۹۶ هنگام ثبت نام در فرمانداری اهواز، یکی از نامزدهای جوان، از بنده پرسید:استاد من بدرد شورای شهر می خورم!؟

عرض کردم اگر رای مردم را بخوبی امانتداری کنید و از خزانه ی شهر با تدبیر و شجاعت به نفع عمران و خدمات رسانی به شهر و شهروندان پاسداری بفرمائید و از هیچ مقامی در جهت خلاف این معنا، خوفی در دل نداشته و نهیب خور نباشید، اتفاقا  از بنده و هزاران ریش سفید دیگر بهتر هستید!

از این که سیل جوانان و بانوان را مشاهده می نماییم که برای  پنجمین دوره ی شورای شهر اهواز خود را نامزد نمایند بسیار خوشحال هستم و احساس سرافرازی می کنم، اتفاقا امروز در هنگام ثبت نام بنده حاج ابراهیم عچرش مشاور استاندار خوزستان حضور داشت و ایشان از بنده سوال کردند: آیا شما این سیل متقاضی نمایندگی در شورای شهر را فرصت تلقی می نمایی یا تهدید!؟

خدمت شان عرض کردم، یقینا آن را فرصت طلایی دانسته زیرا هرچه نامزدها بیشتر باشند این مساله نشان از همگانی شدن سیاست دارد و هرچه سیاست مردمی شود ابعاد دموکراتیک سازی در مدیریت شهری ارتقاء می یابد!

https://hoorkhabar.ir/651772کپی شد!
228