درصورت افزایش تقاضای مسافران ظرفیت قطارها را بیشتر خواهیم کرد

عبدالکریم درویش زاده مدیرکل راه آهن جنوب در گفتگو با هورنیوز درخصوص مشکلات شهروندان در تهیه بلیط های نوروزی اظهار داشت: در پایان سال و ایام نوروز تردد مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور به خوزستان افزایش می باید.


وی با اشاره به اینکه ظرفیت های خالی به صورت گروهی توسط سازمان ها رزرو می شود، افزود: راه آهن تلاش می کند تا این افزایش تقاضای سازمان ها و نهادها برای مسافران عادی مشکلاتی ایجاد نکند.
درویش زاده با بیان اینکه یکی از راهکارها در این ایام افزایش قطار است، تصریح کرد: تعدادی از قطارها در اداره کل برای مدت چند روز در اختیار کاروان های راهیان نور قرار داده شد که به دنبال افزایش تقاضای مسافران از ستاد خواسته شد تا ظرفیت خالی برای مردم نیز در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به ظرفیت قطارها در ایام نوروز یادآور شد: در این ایام ۱۵۰هزار صندلی رفت و برگشت خارج استان و ۱۰۰هزار صندلی درون استانی در نظر گرفته شده است.
مدیرکل راه آهن جنوب با بیان اینکه در صورت تقاضا این ظرفیت قابل افزایش است، ادامه داد: از ابتدای اسفندماه پیش فروش بلیط قطارها آغاز شده و همچنان فضای خالی وجود دارد و اگر شاهد افزایش تقاضا باشیم قطعا با هماهنگی ستاد تعداد قطارها را بیشتر می کنیم.

https://hoorkhabar.ir/651709کپی شد!
123