پایان خوش استقلال خوزستان در سال ۹۵ با صدرنشینی در آسیا

به گزارش هورنیوز ؛ تیم استقلال خوزستان بعد از ظهر امروز در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم لخویا قطر بود.

شاگردان پورموسوی که علیرغم شرایط بد مالی، وضعیت خوبی را در لیگ برتر و بازی های آسیایی دارند، در اهواز تنها به قکر کسب امتیاز از حریف قدر خود بودند.

تماشای این دیدار که از قبل توسط باشگاه استقلال خوزستان رایگان اعلام شده بود، ۲۰ هزار هوادار فوتبال دوست خوزستانی را برای مشاهده این بازی حساس، به ورزشگاه غدیر اهواز کشاند.

نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا که بازی را تهاجمی آغاز کرده بود، خیلی زود و در دقیقه هفتم این دیدار صاحب ضربه پنالتی شد و توسط حسن بیت سعید به گل دست یافت.

گل بیت سعید که موجی از شادی را در ورزشگاه ایجاد کرده بود، چهار دقیقه بیشتر تداوم نداشت تا اینکه اسماعیل محمد در دقیقه ۱۱ دروازه استقلال خوزستان را گشود.

در ادامه بازی نیز دو تیم تلاش های زیادی برای به گل رسیدن داشتند اما موفق به این کار نشدند تا اینکه این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان پورموسوی با این تساوی ارزشمند برابر حریف سر سخت خود، هفت امتیازی شدند و سال ۹۵ را با صدرنشینی در گروه B رقابتها به پایان رساند.

شرمنده هواداران نشدیم

سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر در این بازی بزرگ سربلند شدیم. دوست داشتیم در آخرین بازی سال به پیروزی برسیم و هواداران را خوشحال کنیم. بازیکنان ما با غیرت و تعصب بازی کردند اما ما هنوز صدرنشین گروه و امیدوار به آینده هستیم. روزهای خوب در پیش است. ان‌شاءالله شرایط بهتر می‌شود.

وی افزود: هنوز پیش‌بینی تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد سخت است. با توجه به نتایجی که تاکنون به دست آمده تیم ما و لخویا شانس‌های نخست صعود به مرحله بعد هستند. در این بازی دو موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی داشتیم که آن‌ها را از دست دادیم. اما این موضوع چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. / ایسنا

 

تساوی مقابل استقلال عادلانه بود

جمال بلماضی در نشست خبری پس از اتمام بازی گفت: ما برای سه امتیاز به اهواز آمده بودیم اما به دلیل از دست دادن بازیکنان‌مان نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم لخویا قطر با بیان اینکه تساوی با استقلال خوزستان عادلانه بود، افزود: امیدوارم تیم من در این مرحله اول شود. استقلال خوزستان فعلا صدرنشین است. آن‌ها دو پیروزی خارج از خانه داشتند و صدر جدول  هستند. / ایسنا

https://hoorkhabar.ir/650985کپی شد!
133
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.