هیئت‌های ورزشی عدم وجود منابع مالی برای برگزاری مسابقات را بهانه نکنند

استاندار خوزستان گفت: هیئت‌های ورزشی عدم وجود منابع مالی برای برگزاری مسابقات را بهانه نکنند.

عبدالحسن مقتدایی شامگاه یکشنبه در نشست با رؤسای هیئت‌های ورزشی استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هیئت‌های ورزشی باید در هر شرایطی حتی در صورت نبود امکانات به دنبال خلق حماسه و قهرمانی‌‌های جدیدی باشند.

وی بیان کرد: شرایط و وقت آن را نداریم که به کارهای احساسی بپردازیم بلکه باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود استان به خوبی استفاده کنیم.

استاندار خوزستان افزود: اعضایی که قرار است دپارتمان ورزش استان را تشکیل دهند باید دقت به خرج داده تا بتوانند مشکلات ورزش استان را به خوبی ریشه‌یابی کرده و آنها را برطرف کنند، اگرچه باید برنامه‌های بلندمدت و میان‌مدت در دستور کار آنها قرار گیرد.

وی به وجود ۲۵ هیئت پرتماشاگر ورزشی در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در گذشته مسابقات باشگاهی به خوبی در شهرستان‌ها برگزار می‌شد و منتخب شهرستان‌ها در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پرداختند؛ اگرچه امروز شاهد چنین مسابقات در سطح استان هستیم.

مقتدایی گفت: مسئولان هیئـت‌های ورزشی برای اینکه استعدادهای جوان کنار گذاشته نشوند می‌توانند با استان‌های همجوار مسابقات دو جانبه و یا چند جانبه برگزار کنند.

وی عنوان کرد: تمامی شهرستان‌ها باید مسابقات ورزشی خود را براساس میزان علاقه‌مندی مردم همان شهرستان نسبت به آن رشته ورزشی برگزار کنند نه اینکه در یک رشته مسابقاتی برگزار کنند که داوطلب چندانی وجود نداشته باشد.

استاندار خوزستان خطاب به هیئت‌های ورزشی استان گفت: هیچ‌یک از هیئت‌ها نگوید که ما پولی برای برگزاری مسابقات نداریم بلکه به اندازه کافی پول وجود دارد هیئت‌ها باید برای برگزاری مسابقات یقه شرکـت‌ها را گرفته و از آنها مساعدت دریافت کنند.

وی در پایان گفت: اسپانسر مسابقات ورزشی از هم‌اکنون مشخص است؛ اگرچه فرمانداران باید همت کرده و از وجود آنها برای تأمین مالی مسابقات به خوبی استفاده کنند.

https://hoorkhabar.ir/65091کپی شد!
64
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.