برگزاری مراسم نمادین چهارشنبه سوری در ۴۰ نقطه آموزشی استان

هورنیوز محمود معزی در خصوص برنامه آموزش و پرورش برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: بخشنامه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های مختلفی از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش کشور به‌صورت نوشتاری، دیداری، گفتاری‌ و مجازی به اطلاع کلیه معاونان آموزشی و معلمان رسانده شده است.

وی افزود: در تمام این بخشنامه‌ها بر اهمیت چهارشنبه پایان سال و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی دانش‌آموزان از سوی مدیران و کادر آموزشی تأکید شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: فردا، دوشنبه مراسم نمادین استانی در دبیرستان فدک ناحیه یک اهواز با حضور مسئولان آموزش و پرورش و دیگر مسئولان استانی اعم از مدیرکل بحران، مدیرکل هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، نیروی انتظامی و … برگزار می‌شود و این برنامه در یک مدرسه از مناطق ۴۰ گانه آموزشی استان نیز به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.

معزی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی برنامه چهارشنبه سوری امسال تشکیل کمپین تجلیل از آتش‌نشانان جان‌فشان سازمان سازمان آتش‌نشانی کشور است که به‌صورت نمادین از ۱۶ شهید آتش‌نشان تجلیل می‌شود.

وی گفت: به منظور پیشگیری از آتش‌سوزی و سوختگی‌های احتمالی، به خانواده‌ها توصیه می‌شود تا آنجا که ممکن است از فرزندان خود مراقبت کنند تا حادثه‌ای در استان اتفاق نیافتد.

https://hoorkhabar.ir/650607کپی شد!
104