کارگاه آموزشی صیانت از حقوق مردم در نظام اداری

 به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این کارگاه آموزشی که در سطح مدیران ستادی شرکت برگزار گردید، یکی از کارشناسان ارشد سازمان امور اداری و استخدامی کشور و مدرس دانشگاه درباره مباحث مرتبط با این موضوع مطالب جامع بیان کرد.

 دکتر مسعود سلیانی مباحث این کارگاه آموزشی را مشتمل بر نظام فکری صیانت از حقوق مردم در نظام اداری، نقشه راه اصلاح نظام اداری و شاخص های پایش این مبحث برشمرد.

 وی با اشاره به مصوبه ستاد صیانت از حقوق مردم در نظام اداری گفت: این مصوبه رویکرد نوینی در این راستا با در نظر گرفتن تمامی ذینفعان این حوزه به خصوص کارکنان دولت می باشد.

 سلیانی در ادامه شاخص های تخصصی در این زمینه را تشریح و به پرسش های طرح شده از سوی شرکت کنندگان در کارگاه پاسخ داد.

مسئول تحول اداری و طرح تکریم و دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی مدیریت منابع انسانی شرکت در خصوص تشکیل این کارگاه توضیح داد: این کارگاه آموزشی در راستای برنامه های ستاد صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع برنامه ریزی و اجرا شد.

 خانم مریم اسکندری افزود: در این کارگاه یک روزه کلیه روسای ستادی، اعضای ستاد صیانت، شورای فرهنگی، بازرسین طرح تکریم و مسئولان واحدهای مرتبط با طرح صیانت حضور داشتند.

 وی اظهار کرد: پیش از این نیز کارگاه آموزشی خاص مدیران تحت عنوان طرح تکریم ارباب رجوع ویژه معاونان مدیرعامل و مدیران شرکت برگزار شده بود.

 اسکندری در خصوص برنامه های سال ۹۶ در رابطه با این موضوع گفت: در این ارتباط جدول زمان بندی تشکیل دوره ها، کارگاه های آموزشی، همایش ها و نشست های تخصصی در دستور کار قرار دارد.

https://hoorkhabar.ir/649984کپی شد!
118