توسعه خدمات شهری و مشارکت در پروژه های عمرانی از اولویت های بانک شهر است

به گزارش هورنیوز  فرید جلالی عزیزپور با اشاره به اینکه ۷۰ درصد سهام این بانک متعلق به شهر است و منافع آن نیز به خود مردم برمی گردد اظهار داشت: بانک شهر نه دولتی است و نه خصوصی بلکه عمومی است. بانک شهر مؤظف به توسعه و عمران شهرها است و باید به عنوان بازوی مالی شهرها عمل کند.

جلالی عزیزپور افزود: در حوزه اجتماعی و مذهبی نیز خدماتی را برای ایام اربعین تدارک و به مردم ارائه دادیم. استقرار خودپرداز در مرزهای چذابه و شلمچه و همچنین استقرار ۲۵ خودپرداز در کشور عراق که پول را به صورت ریال و دینار به مردم ارائه می داد از جمله کارهای انجام شده در این حوزه است. ضمن آنکه  مهمانان خارجی هنگام ورود به ایران می توانند از خودپردازهای بانک شهر مستقر در فرودگاه با ارائه دلار پول را به ریال تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: تعامل بانک شهر خوزستان با شهرداری ها دوسویه است و این تعامل قوی تر می شود. در سال جاری ارتباطی که باید وجود داشته باشد را را شهردار اهواز ایجاد کردیم که در حوزه عمران و حمل و نقل شهری است.

رئیس سرپرستی شعب بانک شهر خوزستان با اشاره به اینکه شعب سنتی بانک ها روز به روز خلوت تر می شود، یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ شعبه تمام الکترونیک در شهرهای استان داریم که هشت مورد آن در اهواز است. خوشبختانه پیشخوان های استان خوزستان جزو بهترین های کشور هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: شعبه های بانک شهر در شهرهای دزفول، اهواز، بهبهان، ماهشهر، آبادان و خرمشهر در ایام نوروز کشیک خواهند داشت. همچنین ۲۰ دستگاه پیشخوان هم از هفت صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره فعال هستند.

جلالی عزیزپور با اشاره به اینکه شعب از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ ظهر به خدمات رسانی به مردم می پردازند، خاطر نشان کرد: انک شهر تعطیل نیست و ایران یک شهر دارد دو شعار بانک شهر در سال های قبل بوده و شعار بدون توقف بدون تعطیلی را نیز برای سال آینده درنظر گرفته ایم از سویی دیگر امسال مقام اول را در جذب سپرده های مردمی داشتیم.

وی با بیان اینکه مردم شهر اهواز حق دارند از شهری با المان های زیبا و در عین حال توسعه یافته برخوردار باشند اظهار داشت: کارت های شهروندی بانک شهر مانند کیف پولی جامع عمل می کنند و مشتریان با در دست داشتن این کارت دیگر نیاز نیست برای هر خدمتی از یک کارت مجزا استفاده کنند.

رئیس سرپرستی شعب بانک شهر خوزستان با اشاره به اینکه این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک مقام های بالایی در سطح کشور دارد گفت: یکی دیگر از خدمات پولی بانک شهر استقرار دستگاه های خوددریافت است و این دستگاه به نوعی خودش را تغذیه می کند که همزمان به عنوان خودپرداز هم عمل می کند.

 

https://hoorkhabar.ir/649861کپی شد!
54