ورزش شهرداری اهواز در هاله ای از ابهام/ راه اندازی اولین قطار گردشگری اهواز/ کسی با شادی مردم مخالف نیست

ورزش شهرداری اهواز در هاله ای از ابهام/ چرت زمستانی این حوزه را باید پاره کرد

از مسئولین شهرداری خواهانیم با استفاده از مدیران کارآمد در ورزش چرت زمستانی این حوزه را پاره کرده و همراه با شروع بهار طبیعت، در ورزش این شهر نیز که به لحاظ مسائلی همچون محیط زیست، امکانات، بیکاری و… رنج می برد شور و نشاط بهاری را به آرمغان بیاورند. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

آقای رئیس جمهور کسی با شادی مردم مخالف نیست اما شما برای مردم چه کرده اید؟

طیب نماز جمعه اهواز گفت: کسی با شادی و نشاط مخالف نیست، اما آقای رئیس جمهور شما به دنبال آن نباشید که با برگزاری کنسرت ها مردم را خوشحال کنید. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

حکومت خودمختار بانک های خصوصی خوزستان و درماندگی مسئولان استان

در این میان اما پارادوکس انباشت سپرده های مردم دربانک های خصوصی و بی دغدغگی آنها در رفع مشکلات استان بیش از پیش به چشم می خورد. طبق جدیدترین بررسی های انجام شده بانک های استان در دریافت سرمایه های مردم در جایگاه چهارم و در پرداخت تسهیلات با دو رتبه صعود در جایگاه بیست و نهم قرار دارند. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

گزارش تصویری/ مراسم روز درختکاری در کانون های ریزگرد

مراسم روز درختکاری روز یکشنبه با حضور استاندار خوزستان، جمعی از مسئولین و مردم طبیعت دوست در کانون های ریزگرد اطراف اهواز برگزار شد. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

باز شدن پای چینی ها در سفره های هفت سین ایرانیان

چینی ها در سالهای اخیر در هدفگذاری های تجاری خود توجه ویژه ای به آداب و رسوم مردم ایران داشته اند و امسال هم با ابتکاری جدید زودتر از مردم ایران به استقبال نوروز رفته اند. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

اولین قطار گردشگری اهواز نوروز ۹۶ راه اندازی میشود

راه آهن فرصت های بکری برای بحث گردشگری دارد که امیدواریم بتوانیم باهمکاری متولیان امرگردشگری این ظرفیت ها را شکوفا و استفاده کنیم. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

کیسه دوزی دلالان برای مردم در آستانه نوروز

نام نوروز برای بسیاری با خرید لوازم سفره هفت سین، برنامه ریزی برای سفرهای مختلف، تغییر وسایل منزل و پوشاک گره خورده است اما دغدغه بسیاری مردم از تهیه حداقل مایحتاج عید فراتر نمی رود. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

گزارش تصویری/ مراسم آسمان کبود ویژه سوگواری ایام فاطمیه در اهواز

مراسم آسمان کبود ویژه ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) ا حضور استاندار و شهردار اهواز در بلوار ساحلی برگزار شد. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

اندر احولات شورای شهر و شهرداری اهواز

سیستم قربانی گیر، افراد قربانی شونده و عوامل قربانی کننده که نامش را می توان چرخه ی معیوب فساد و تباهی گذاشت توجه نمود و در این زمینه همه ی کارشناسان علوم سیاسی، اجتماعی و متخصصان قضایی و نظارتی بیایند برنامه ریزی کنند و به توسعه ی آموزشی همت گمارند. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/649669کپی شد!
168
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.