معرفی برترین های مسابقات سوارکاری قهرمانی کشور در شوشتر

به گزارش هورنیوز ؛ این رقابت‌ها ۱۳ اسفندماه در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شوشتر برگزار شد.

در پایان مسابقات در مسافت ۱۳۰ کیلومتر، علی ‌مرادنژاد با اسب “بیداد” و با مربیگری علی مرادنژاد از لرستان به قهرمانی رسید، آرش میهمی با اسب “هاپیلوس” و با مربیگری اقبال میهمی از کردستان دوم شد و گلناز مرادی با اسب “شیهه” و با مربیگری سامان مرادی و مجتبی پاکزاد با اسب “پانیک” و با مربیگری سامان مرادی هر دو از لرستان به ترتیب سوم و چهارم شدند. این ماده برای اولین بار در کشور برگزار شد.

ستاره یحیایی با اسب “ویرا” با مربیگری فواد زمانی از گیلان، امین میرعلیپور با اسب “مادیان مشکی” و با مربیگری امین فیصلی زاده از خوزستان، شهاب حسینی با اسب “سانتانا” و با مربیگری اقبال میهمی از کردستان و ماهان حسنی با اسب “ربکا” و با مربیگری ماهان حسنی از لرستان به ترتیب در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در ماده ۸۰ کیلومتر نیز سجاد ایمانپور با اسب “یادگار” از لرستان و علی محمد کاظمی با اسب “دلدل” از کهگیلویه و بویراحمد موفق به گذراندن مسیر شدند.

در مسافت ۶۰ کیلومتر نیز هادی مانگری با اسب “کمال حایط”، محمد حسین خیاطی‌پور با اسب “کیهان” و عباس رمضانی با اسب “مهرنهروان” هر سه از خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و  محمد آقایی با اسب “ناریکا” از گیلان چهارم شد.

بنا بر این گزارش، جایزه ویژه نیز به اسب “ژندارک” که در سال ۹۵ بیشترین مسافت را طی نموده بود، اهدا شد. این اسبِ قهرمان که متعلق به رحیم مرادنژاد از استان لرستان می باشد، توانست ۴۶۵ کیلومتر را در مسابقات کشوری و استانی با موفقیت سپری کند.

 

https://hoorkhabar.ir/649375کپی شد!
107
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.