بزرگترین راه مبارزه با دشمن خدمت صادقانه به مردم است

به گزارش هورنیوز سرهنگ پاسدار داود عباس زاده مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز بسیج راه آهن در سومین همایش سالانه فرماندهان بسیج و مسئولان ایثارگر ادارات کل ستاد و مناطق راه آهن جمهور اسلامی که در هتل نیشکر برگزار شد، اظهار داشت: در استانی قرار داریم که سراسر ایثار و شجاعت است.

وی با اشاره به اینکه هیچ کس تمایلی به آغاز جنگ ندارد، افزود: جنگ جزء تلفات و خرابی چیزی به دنبال ندارد اما چرا زمانیکه از دفاع مقدس یاد می شود رزمنده ها با حسرت از آن یاد می کنند؟

سرهنگ عباس زاده تصریح کرد: همانطور که حضرت زینب(س) فرمودند در کربلا چیزی جزء زیبایی ندیدم، چراکه ایشان ادای دین را زیبایی محض می داند.

وی ادامه داد: در سنگرها و خاکریزهای ما نیز جزء خداشناسی، ولایت مداری و معرفت شناسی چیزی وجود نداشت. مگر ما چقدر زمان برای تربیت عقیدتی نوجوانانی همچون شهید بهنام محمدی و حسین فهمیده داشتیم؟

مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز بسیج راه آهن با بیان اینکه این افراد پرورش یافته مکتب اسلام هستند، گفت: همانطور که اگر شیشه خورده را بازیافت کنی به جام بلورین تبدیل می شود امام خمینی(ره) نیز انسان های زنده را بازیافت کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم از ما انتظار ارائه خدمت شایسته دارند، خاطر نشان کرد: حضرت آقا فرمودند بزرگترین راه مبارزه با آمریکا و دشمنان خدمت به مردم است چراکه تمام تلاش دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام دینی و ولایی ما است.

سرهنگ عباس زاده ادامه داد: بخش بزرگی از میزان رضایتمندی مردم نسبت به نظام به نوع عملکرد مسئولان در دستگاه های اجرایی باز می گردد.

وی با اشاره به نقش بسیج در جلب نظر مردم گفت: مردم کوچه و خیابان بیش از آنکه به سانتریفیوژ و تجهیزات نظامی بیندیشند نوع عملکرد نظام را در برخورد با ویترین نظام یعنی پرستاران، مأموران راهنمایی و رانندگی و یا افراد بسیجی درک می کنند.

مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز بسیج راه آهن با بیان اینکه اگر تمام نیروهای بسیجی در راه آهن به وظایف خود عمل کنند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، اظهار داشت: چراکه بسیاری از نیروهای راه آهن از افراد بسیجی تشکیل شده اند.

https://hoorkhabar.ir/648758کپی شد!
93