۱۰ کشته و زخمی در دو تصادف/ تکذیب فوت دومین مامور برق در اهواز/ دستگیری رمال در شوش

تصادف دو خودروی سواری ۴ کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در تصادف دو خودروی سواری پژو ۴٠۵ و تیبا چهار در جاده کمربندی اهواز چهار نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: علت این حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده تیبا بوده و در این حادثه دلخراش راننده خودرو تیبا به دلیل خواب آلودگی به سمت چپ انحراف پیدا کرد و با خودروی پژو شاخ به شاخ شد.

وی افزود: هر چهار نفر افراد فوت شده این تصادف در دم جان باختند و یک مصدوم حادثه هم توسط امدادگران به بیمارستان منتقل شدند. / ایرنا

 

*****

 

۱۰ کشته و زخمی در دو تصادف

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: وقوع دو فقره تصادف در روز شنبه در جاده های خوزستان پنج کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت.

شهیار میرخشتی اظهار کرد:بر اثر برخورد تیبا-تریلی در محور عبدالخان – بستان، در ساعت ۱۳:۲۰ سه شهروند کشته شدند و یک تن نیز مصدوم شد.

وی افزود: همچنین در حادثه ای دیگر، برخورد دو خودروی سواری در محور امیدیه – اهواز در ساعت ۱۴:۱۰ ، ۲ نفر کشته و چهار نفر مصدوم بر جای گذاشت. / ایرنا

 

*****

 

تکذیب فوت دومین مامور برق در اهواز

علیرضا شکرخدایی اظهار کرد: برخی از گروه های فضای مجازی و پایگاه های خبری خبر فوت یکی از ماموران اعزامی از کرج که برای عملیات شستشوی مقره ها به اهواز آمده بود را منعکس کردند در حالی که این خبر تکذیب می شود.

وی افزود: ماموری از استان کرج امروز حین عملیات دچار آسیب دیدگی سوختگی شده و پس از انجام معاینات کلی و اطمینان از صحت سلامت اعضای بدن وی را به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز منتقل کردیم. / مهر

 

*****

 

کشف ۲ محموله پارچه قاچاق در خوزستان

سردار محمدرضا اسحاقی گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و پلیسی در جاده اهواز – اندیمشک به ۲ دستگاه خودروی کامیون کشنده مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این کامیون ها تعداد سه هزار و ۲۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به طول ۱۲۰ هزار متر فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند که بنا بر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر ۶ میلیارد ریال می باشد. / ایرنا

 

*****

 

برخورد شدید خودرو با پایه برق ۵ کشته و زخمی برجای گذاشت

مقصود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از برخورد خودرو با پایه برق در جاده اهواز حمیدیه خبر دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت پنج دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پس از خارج شدن از مسیر اصلی با پایه برق برخورد کرده و باعث واژگون شدن و مجروح شدن سرنشینان و فوت شدن یک زن حدودا ۴۵ ساله شده است.

حق شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: علت حادثه سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو اعلام شده است. / هورنیوز

 

*****

 

 تلف شدن تعدادی از پرندگان مهاجر در دزفول

تعدادی پرنده مهاجر وحشی بر اثر رهاسازی دانه های گندم آغشته به سم در مزارع کشاوزی دزفول تلف شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول با تائید این حادثه از شناسایی عاملان کشتار پرندگان وحشی با سم خبر داد و گفت:این افراد به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرهاد قلی نژاد افزود:برخی کشاورزان برای دفع پرندگان به صورت ناآگاهانه با استفاده از سم اقدام به کشتار انواع پرندگان وحشی نظیر کبوتر ، قمری ، فاخته ، انواع گنجشک سانان و دیگر پرندگان می کنند. / ایرنا

 

*****

 

۲ کشته براثربرخورد کامیون و سواری پژو

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان از کشته شدن دو نفردر حادثه برخورد یک کامیون با یک سواری پژو درجاده سربندر-اهواز درشامگاه پنج شنبه خبرد اد.

شهیار میرخشتی افزود: این تصادف در ساعت ۱۸ و۳۰ دقیقه شامگاه پنج شنبه در ۵ کیلومتری بعداز پلیس راه سربندر رخ داد و یک نفر دیگر نیزدر این حادثه مصدوم شد که با کمک نیروهای امدادی به مرکز درمانی انتقال یافت. / ایرنا

 

*****

 

دستگیری رمال و فالگیر کلاهبردار در شوش

دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت:ماموران پلیس پاسگاه حسین آباد بخش مرکزی شهرستان شوش یک فرد رمال و فالگیر را که از طریق دعانویسی کلاهبرداری می کرد دستگیر کردند.

مصطفی نظری گفت: فرد مذکور افراد ساده لوح را فریب داده و به عنوان دعانویسی و رواج خرافه گرایی، رمالی و فالگیری ،طلا و زیورآلات زنان را سرقت می کرد.دادستان شوش فرد رمال را ۴۷ساله معرفی کرد و گفت:متهم در بازجویی به کسب درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب افراد به بهانه بیماری، گرفتاری، مشکل خانوادگی و بخت گشایی اعتراف کرد. / ایرنا

 

*****

 

کشف ۹۶۶ میلیون مواد غذایی فاسد در آبادان

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشف محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف طی بازرسی مشترک با پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آبادان به ارزش ۹۶۶ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال خبر داد.

مرتضی جعفری افزود:در بازرسی مشترک با پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی در بخش مواد غذایی، ۱۱ هزار و ۸۴۰ قلم به ارزش ۷۷۱میلیون ۱۰۰ هزار ریال و در قسمت آرایشی بهداشتی چهار هزار و ۲۹۹ قلم به ارزش ۱۹۵ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال محصول تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد. / ایرنا

https://hoorkhabar.ir/648260کپی شد!
156
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.