موج انتصابات استاندار در خوزستان/ ماجرای درگیری در شادگان/ واکنش تند علی کریمی به رئیس جمهور

موج انتصابات استاندار در خوزستان

استاندار خوزستان با صدور ۶ حکم جدید، موجی از انتصابات را در خوزستان به پا کرد. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

بحران مدیریت در خوزستان با تغییر مدیر آن هم حل نشد

امروز حوالی ساعت ۱۱ تنها یک ساعت مانده به آغاز تایم تحصیلی مدارس در نوبت بعد از ظهر، ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، خبر روز گذشته را ملغی و مدارس نوبت بعد از ظهر را در تمامی شهرهای استان، دایر اعلام کرد. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

واکنش تند علی کریمی به رئیس جمهور درباره بحران خوزستان

علی کریمی ستاره اسبق فوتبال کشورمان که در واکنش به وضعیت بحرانی مردم خوزستان پست اینستاگرامی منتشر و تصویر پروفایل صفحه اینساگرام خود را با موضوع گرد و خاک در خوزستان، تغییر داده است، نسبت به صحبت های رئیس جمهور واکنش تندی نشان داد. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

تکذیب درگیری در شادگان

فرماندار شادگان شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وقوع درگیری میان عده ای از مردم شادگان با نیروی انتظامی و هرگونه درگیری دیگر در شنبه شب را تکذیب کرد. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

گزارش هورنیوز از برخی مدیران آینده خوزستان/ انتصابهایی از جنس فشار!

بر اساس شنیده های دریافتی ما، لابی و پیگیری سنگینی در هفته های اخیر در جریان بوده و نهایتاً قرار شده این انتصاب به زودی انجام پذیرد.  (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

بحران مدیریتی از اهواز تا تاراز

صدها خودرو در قالب تورهای گردشگری و خانوادگی آخر هفته گذشته به منطقه گردشگری تاراز رفته بودند، غافل از آنکه سوء مدیریت علاوه بر مرکز استان در تمام شهرستان ها موج می زند. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

دریغ از حتی یک توئیت/ روحانی کجایی؟ دقیقاً کجایی؟

شاید وضعیت بحرانی ۵ میلیون ایرانی در مهمترین و استراتژیک ترین استان کشور اهمیت حتی یک توئیت را نداشته است. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

اعتراضات مردم متینانه و به حق است/ مردم با بلوغ سیاسی درب را روی دشمنان بستند

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد:  کار بسیار ارزشمندی که مردم در این تجمعات انجام دادند، بستن درب بر روی دشمنان بود که جای تبریک دارد و باید از آنها تشکر کرد که با درایت نگذاشتند دشمنان داخلی و خارجی از آب گل آلود ماهی بگیرد. (جزئیات بیشتر)

 

*****

 

انتصاب اعضای هیات بازرسی انتخابات در خوزستان

طی احکامی از سوی وجه‌اله خدمتگذار رئیس هیات بازرسی انتخابات کشور، اعضای هیات بازرسی انتخابات استان خوزستان منصوب شدند. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/647469کپی شد!
110
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.