۱۰۰ تن میوه شب عید در شوش ذخیره شد

هورنیوز – رضا نجاتی یکشنبه در نشست مشترک ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری افزود:برای تنظیم بازار میوه شب عید ۷۳ تن پرتقال و ۳۰ تن سیب قرمز و زرد تامین شده است که با قیمت مصوب از ۲۵ اسفند در سطح شهرستان توزیع می شوند.

وی اظهار کرد: برای تنظیم بازار مرغ، نیز به مقدار کافی مرغ منجمد از سوی اداره تعاون روستایی شوش تامین شده است.

نجاتی همچنین نظارت بر بهداشت کالاهای عرضه شده در بازار را خواستار شد و گفت:نظارت بهداشتی بر عرضه مواد خوراکی و فاسد شدنی در ایام نوروز در این شهرستان تشدید می شود.

وی بر توزیع کالاهای ضروری در بازار تاکید کرد و افزود: باید پیگیری لازم در جهت تامین و توزیع کالاهای ضروری مردم با قیمت واقعی صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان شوش ادامه داد: ستاد تنظیم بازار و اتاق اصناف باید برای بهبود عرضه و ارایه مایحتاج عمومی مردم در بازار، نظارت بیشتری داشته باشند و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

نجاتی بر ارتقاء کیفیت نان در شهرستان شوش تاکید کرد و از شورای آرد و نان شهرستان خواست نظارت جدی در این خصوص داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی میزبان شمار زیادی از میهمانان و کاروان های راهیان نور در این شهرستان هستیم ضرورت دارد نسبت به اختصاص و تامین سهمیه ویژه آرد پیگیری و اقدام شود.

فرماندار شهرستان شوش خواستار راه اندازی نانوایی های سیار در ایام نوروز شد و گفت: مرکز بهداشت نسبت به تشدید بازرسی از نانوایان در ایام نوروز اقدام نماید.

نجاتی از آغاز طرح تشدید بازرسی مرکز بهداشت از یکم اسفندماه تا ۱۵ فروردین سال ۹۶ از واحدهای نانوایی،مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی همچنین واحدهای صنفی شهرستان خبر داد و گفت: بازرسی ها تا ساعت ۲۲ هر روز ادامه خواهند داشت.

شهرستان شوش از اواسط اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه میزبان حدود ۲ میلیون مسافر نوروزی و کاروان راهیان نور می باشد.

منطقه فتح المبین و یادمان شهدای این عملیات ، فکه و نیز حرم حضرت دانیال نبی(ع) و دعبل خزاعی در کنار آثار باستانی منحصر بفرد از جمله جاذبه های زیارتی و گردشگری شهرستان شوش می باشد.

https://hoorkhabar.ir/647296کپی شد!
135