اعتبارات ورزش خوزستان پنج برابر می شود/ اولویت مدیرکل جدید توسعه زیرساخت های ورزشی

به گزارش هورنیوز ؛ آئین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان صبح امروز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اهواز برگزار شد و افشین حیدری رسماً جایگزین فرامرز کیانی زاده شد.

 

اعتبارات ورزش خوزستان پنج برابر می شود

امیررضا خادم در این مراسم با اشاره به اینکه از تجارب مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان خوزستان در مسئولیت های دیگر استفاده می شود، اظهار داشت: اعتبارات خوبی برای حوزه جوانان در سال جاری تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه صلاح دیدیم که استان خوزستان از توانمندی های آقای حیدری بهره مند شود، افزود: پیگیر هستیم تا در بودجه ۹۶ بخشی از اعتبارات به حوزه جوانان اختصاص یابد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد:  آینده کشور توسط سمن ها شکل میابد از همین رو از مدیرکل جدید انتظار می رود به بحث سمن ها توجه خاص داشته باشد.

وی با بیان اینکه احداث سمن سرا در استان ها یکی از برنامه های ما است، یادآور شد: همچنین بانوان به عنوان بخشی از جامعه جوان با تمام محدودیت هادر حوزه ورزش موفقیت های خوبی کسب کرده اند.

خادم با اشاره به اینکه اعتبارات ورزش استان سال آینده پنج برابر خواهد شد خاطر نشان کرد: اعتبارات دولت محدود است و جوابگو نیازها نیست و باید بستر حضور بخش خصوصی را جهت سرمایه گذاری در ورزش استان به خدمت گرفت.امیدوارم خوزستان در حوزه بخش خصوصی پیشقراول باشد.

اولویت مدیرکل جدید توسعه زیرساخت های ورزشی

افشین حیدری در بخش دیگری از این مراسم اظهار داشت: ورزش تنها حوزه ای است که نمی توان دور آن دیوار کشید و در آن خودی و غیرخودی اعلام کرد.

وی افزود: خوزستان، استن جوانی است که پتانسیل و ظرفیت بسیاری در حوزه ورزش دارد و ما باید برای این بخش از جامعه برنامه مدونی داشته باشیم.

مدیرکل جدید ورش و جوانان خوزستان با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های ورزشی، گفت: زیر ساخت های ورزش در استان بسیار ضعیف می باشدند و برای مثال در این که مدت به شهرستان شادگان سرکشی کردم، مشکلاتی در حوزه ورزش در این شهرستان وجود دارد که به راحتی قابل رفع نخواهد بود.

حیدری با بیان اینکه تمامی مسئولین در استان باید نسبت به تعهد اجتماعی خود احساس مسئولیت کنند، خاطرنشان کرد: برنامه ششم توسعه می تواند تحولی بزرگ در ورزش استان ایجاد کند به شرط آنکه بتوانیم آن را محقق نماییم.

وی در پایان تصریح کرد: در استان خوزستان ۲۷۱ پروژه نیمه تمام وجود دارد که نقدینگی برای آنها وجود ندارد و باید بخشی از پروژه ها را با کمک بخش خصوصی به سرانجام رسانیم.

https://hoorkhabar.ir/647033کپی شد!
134
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.