دریغ از حتی یک توئیت/ روحانی کجایی؟ دقیقاً کجایی؟

به گزارش هورنیوز ؛ خوزستان این روزها وضعیت بحرانی به خود گرفته، وضعیتی که شاید در زمان بمباران های جنگ تحمیلی نیز به خود ندیده باشد.

در کنار این وضعیت بحرانی، مردم محروم خوزستان به ویژه در اهواز با برگزاری تجمع های اعتراضی نسبت به این بحران واکنش نشان دادند تا شاید برای مرکز نشینان مهم طلقی شوند.

این تجمع ها بالاخره پس از بازتاب در رسانه های استانی و کشوری، به موفقیت رسید و خوزستان را مورد توجه مسئولان کشور قرار داد اما نه همه آنها.

شاید هنرمندان و ورزشکاران نخستین کسانی بودند که به این معضل اجتماعی واکنش نشان دادند و پس از آن نیز سیاسیون از جمله رئیس مجلس و محمدرضا عارف با انتشار پست های اینستاگرامی و صدور نامه هایی، با مردم خسته از مشکلات خوزستان، ابراز همدردی کردند.

اما خوزستانی ها پس از گذشت بیش از دو هفته از بحران ریزگردها، قطعی آب و برق و ارتباطات، همچنان منتظر واکنش شخص نخست اجرایی در کشور بودند، اما این انتظار تاکنون به سر نرسیده است.

در دولت یازدهم که ظاهراً شرط پست گرفتن داشتن یک حساب کاربری در توئیتر است و وزرا و شخص رئیس جمهور در خصوص کوچکترین مسائل نیز توئیت می کنند، شاید وضعیت بحرانی ۵ میلیون ایرانی در مهمترین و استراتژیک ترین استان کشور اهمیت حتی یک توئیت را نداشته است.

در قابل تقدیر بودن تلاش های استاندار، وزاری نیرو و جهاد کشاورزی که در خوزستان فعال داشتند، شکی نیست اما خوزستانی ها در این روزها حتی به توئیت همدردی رئیس جمهور نیز دل خوش خواهند شد.

https://hoorkhabar.ir/647022کپی شد!
351
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.