کشف بزرگترین انبار محصولات ساختمانی و بهداشتی غیراستاندارد در اهواز

هورنیوز – به نقل از اداره کل استاندارد استان خوزستان،  مدیرکل استاندارد خوزستان اظهار کرد: در راستای بازرسی و کنترل کیفیت محصولات عرضه شده در فروشگاه ها و انبارهای ساختمانی و بهداشتی، در بهمن ماه امسال طی انجام گشت بازرسی مشترک بازرسان و کارشناسان این اداره کل با همراهی نماینده تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن ناجا، یک انبار بزرگ ساختمانی را که اقدام به توزیع گسترده محصولات بی کیفیت و فاقد استاندارد در سطح استان می کرد، کشف کردند.

رضا دهدشتی زاده گفت: در این انبار تعداد ۱۷ هزار و ۹۸ عدد انواع شیرآلات ساختمانی و بهداشتی (دستشوئی، روشوئی، ظرفشوئی، حمام)، انواع لوله و اتصالات Pvc و P.p ، سیم و کابل، سه راهی و محافظ برقی فاقد علامت استاندارد و یا جعل نشان استاندارد جمع آوری و توقیف و در ادامه پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان ارجاع شد.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال تا به حال بیش از ۳۰ هزار عدد انواع لوله و اتصالات و شیرآلات ساختمانی و بهداشتی به علت نداشتن نشان استاندارد و یا جعل نشان استاندارد از بازار جمع آوری و توقیف شده اند.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان از همشهریان و هم استانی های عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

https://hoorkhabar.ir/646488کپی شد!
119