میزبانی مسابقات کشوری تنیس روی میز بانوان در اهواز

هورنیوز – حسین سلیمانی افزود: با هماهنگی های انجام شده با فدراسیون، مسابقات قهرمانی نوجوانان بانوان کشور از روز ۲۸ بهمن ماه به مدت ۳ روز در اهواز برگزار می شود.

رئیس هیات تنیس روی میز خوزستان با بیان این که در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید همیشه در جایگاه اول و دوم کشور هستیم، افزود: با توجه به عملکرد درخشان تنیسورهای بانوان استان، شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در این رقابت ها داریم.

وی به سطح بالای مسابقات و حضور متعدد شرکت کنندگان اشاره کرد و گفت: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را داشته و نفرات برتر به اردوی تیم ملی اضافه می شوند.

سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر بالاترین آمار حضور تیم ها در رده های سنی مختلف در لیگ برتر مربوط به خوزستان است همچنین عنوان قهرمانی لیگ برتر و دسته یک آقایان را نیزدراختیار داریم.

وی تصریح کرد: در چند سال بر استفاده از مربیان و بازیکنان خارجی در استان تاکید و باشگاه های خود را ترغیب کردیم که در رده های سنی مختلف در لیگ برتر شرکت کنند.

رئیس هیات تنیس روی میز خوزستان در ادامه به اهمیت موضوع استعدادیابی در ورزش،اشاره کرد و گفت: در رده های سنی زیر ۶ سال جشنواره استعدادیابی استانی در دو بخش دختران و پسران انجام شد و نفرات برتر این جشنواره به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بخش استعدادیابی همه ساله در فصل تابستان با همکاری آموزش و پرورش و مدارس ورزش، استعدادهای ناب را شناسایی کرده و به تیم های استان معرفی می کنیم.

سلیمانی با اشاره به این که در بخش بانوان پیشرفت های خوبی حاصل شده است افزود: علاوه بر این که در تمام رده های پایه بانوان همه ساله دعوت به اردوی تیم ملی داریم در رده نونهالان بانوان کشور با پنج نماینده بالاترین آمار حضور در لیگ برتر نونهالان دختر کشور را داریم.

وی به حضور تیم های خوزستانی پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان در لیگ برتر و دسته یک آقایان اشاره کرد و افزود: تیم پتروشیمی بندر امام با جذب افشین نوروزی که در انتخابی تیم ملی مقام اول را کسب کرد، بسیار قوی ظاهر شده و بدنبال کسب عنوان قهرمانی است.

https://hoorkhabar.ir/646349کپی شد!
158