وزیر نیرو با تمام توان مشکل آب و برق خوزستان را حل کند/ رئیس سازمان محیط زیست وقت بیشتری برای خوزستان بگذارد

هورنیوز – حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌ شهر در گفتگو با فارس با اشاره به قطع برق و آب تعدادی از شهرهای استان خوزستان از صبح امروز گفت: با توجه به سکونت تعدادی از شهروندان خوزستانی در شهرستان شاهین‌شهر، بنده خود را علاوه بر مردم شاهین‌شهر، نماینده مردم خوزستان و البته تمام ملت ایران در مجلس می‌دانم و از وزیر نیرو می‌خواهم تا تمام توان خود را برای حل مشکل آب و برق استان خوزستان به کار گیرد.

وی افزود: انتظار ما از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست این است که وقت بیشتری را برای حل مشکلات زیست محیطی استان خوزستان صرف کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز رئیس سازمان محیط زیست با مجمع نمایندگان استان اصفهان، اظهار داشت: با توجه به مشکلات مردم استان خوزستان، ما از رئیس سازمان محیط زیست می‌خواهیم جلسه خود با مجمع نمایندگان اصفهان را تعطیل کند و با حضور در استان خوزستان راهکاری برای مشکل اساسی ریزگردها در خوزستان در نظر گیرد.

به گزارش هورنیوز ؛ از شب گذشته آب و برق ۱۱ شهر استان خوزستان از جمله اهواز قطع شدده که متعاقب آن مدارس و ادارات این شهرها را به تعطیل کشاند.

وزیر نیروز نیز ظهر امروز برای بررسی وضعیت به اهواز سفر کرده است.

https://hoorkhabar.ir/646113کپی شد!
197
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.