اجرای ۷۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر خوزستان

هورنیوز –  یکشنبه در ششمین روز از دهه فجر با عنوان ‘انقلاب اسلامی ، جوانان ، نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی’ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در حسینیه بقیه الله اهواز افزود: تعداد زیادی از برنامه های هنری ، فرهنگی و ورزشی ویژه دهه فجر در مناطق روستایی ، محروم و حاشیه نشین استان اجرا شده و می شود.

وی به نقش جامعه ورزشی استان خوزستان در پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و حضور در صحنه های انقلاب اشاره کرد و افزود: ورزشکاران ، نمایندگان ملت ایران در میادین ورزشی بین المللی هستند و برای ملت ایران همواره افتخار آفرینی می کنند.

کیانی زاده، استان خوزستان را قطب اصلی ورزش کشور بیان کرد و گفت:این استان، ظرفیت ها و استعدادهای درخشانی در بسیاری از رشته های ورزشی فوتبال ، کشتی ، وزنه برداری ، فوتسال ، گلف و والیبال دارد و ورزشکاران تاکنون مدال ها و افتخارات زیادی برای ملت ایران کسب کرده اند.

وی گفت: استان خوزستان ۱۹ بهمن امسال به مدت سه روز میزبان مسابقات بززگسالان وزنه برداری ایران است و این میزبانی نشان از وجود ظرفیت ها و استعدادهای این رشته ورزشی در استان دارد.

کیانی زاده همچنین افزود:به پاس تجلیل از مجاهدت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز ، مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در اهواز برگزار می شود.

به گفته وی این مسابقات از ۱۹تا ۲۴اسفند ماه ۱۳۹۵برگزار می شود.

https://hoorkhabar.ir/645257کپی شد!
93