همزمان با سومین روز از دهه فجر؛ مردم اهواز به میهمانی لاله ها رفتند + تصاویر

به گزارش هورنیوز ؛ مردم شهیدپرور و ولایتمدار خوزستان، روز  پنج شنبه همزمان با سومین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

بعدازظهر دیروز با فرا رسیدن نخستین پنج شنبه در ایام دهه فجر، مردم  شهید پرور اهواز به میهمانی لاله ها رفتند و با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های امام(ره) و شهدا، میثاقی دوباره بستند.

آیین میهمانی لاله ها در گلزار شهدا به میزبانی سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز و همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با حضور دکتر غلامر ضا شریعتی استاندار خوزستان، حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و جمع کثیری از بسیجیان و مردم انقلابی و شهیدپرور اهواز در مسجد گلزار شهدا آرامستان های شهرداری اهواز  برگزار شد.

حاضرین در این مراسم، با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، قرائت پیام رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سپهر رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، مداحی و غیره از جمله برنامه های این مراسم بود.

https://hoorkhabar.ir/644844کپی شد!
178
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.