۷۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر برگزار می شود

هورنیوز – فرامرز کیانی زاده با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت سی‌و‌هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با همکاری هیات‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان شهرستانی، برگزاری ۷۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی را پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به پروژه‌های ورزشی که قرار است به افتتاح برسند، گفت: به همین مناسبت قرار است، سالن ۲ هزار نفری بقایی در شهرستان دزفول، زمین چمن مصنوعی در شهرستان امیدیه، مجموعه ورزشی دزآب دزفول و استادیوم ورزشی در شوش به افتتاح برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: همچنین از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی که قرار است برگزار شود می‌توان به مسابقات وزنه‌برداری “نکوداشت آیت‌الله جزایری” در اهواز، رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری با حضور ۲۰ تیم داخلی و خارجی در اهواز و پیکارهای بین‌المللی کبدی در شهرستان خرمشهر اشاره کرد.

وی بیان کرد: همچنین دو پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌های اندیمشک و آبادان که ‌به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهند شد و برگزاری جشنواره‌های همگانی و بومی و محلی نیز در دستور کار ما قرار دارند.

کیانی‌زاده گفت: تجلیل از سازمان‌های مردم‌نهاد و حضور منسجم ورزشکاران، قهرمانان، مدیران ورزشی و پیشکسوتان در راهپیمایی ایام‌الله ۲۲ بهمن، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر است.

https://hoorkhabar.ir/644390کپی شد!
91