انتقاد تند رئیس خانه کشاور خوزستان به عدم حمایت دولت از کشاورزان

به گزارش هورنیوز ؛ مسعود اسدی رئیس مجمع هماهنگی تشکلهای کشاورزی کشور شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری شبکه ٢ سیما از عدم حمایت دولت از کشاورزان انتقاد کرد.

وی در این گفتگوی ویژه که به موضوع کاهش تعرفه واردات محصولات کشاورزی پرداخته بود گفت: این کاهش تعرفه در تضاد با سیاستهای اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی است.

اسدی تنها راه نجات کشور را اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ، محدود به همایش و سمینار شده و در عمل بخوبی اجرا نمی شود.

رئیس خانه کشاورز خوزستان با انتقاد تند از عدم حمایت های لازم دولت از بخش کشاورزی گفت: در شرایطی که راه نجات اقتصاد کشور از طریق اقتصاد مقاومتی است باید سیاست های دولت در این راستا باشد.

https://hoorkhabar.ir/644163کپی شد!
198
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • علی کرانی دیدگاه مهندس اسدی بواسطه جضور ایشان در عرصه کشاورزی بسیار کارشناسانه مطرح گردید و انتظار میرود دربحث اقتصاد مقاومتی که نظر رسمی جناب اسدی هم بود وزیر جهاد کشاورزی از کارشناسانی نظیر اسدی در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی استفاده نماید و شاید واجب باشد گام اجرایی برداشته شود و اقتصاد مقاومتی از دوی بنرها و سربرگها جدا شده و بوسیله این بزرگواران به اجرا درآید تا انشالله شاهد شکوفایی کشاورزی باشیم
منتشر شده۱