تیتر داغ (۱۶)

*موتورسواری دو دختر خوزستانی که دردسر ساز شد

فرمانده انتظامی دزفول گفت: دو دختر هنجار شکن موتور سوار در این شهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. این دو دختر در حالیکه تعدادی جوان موتور سوار آنها را همراهی می کردند، در بوستان جنگلی لاله در ابتدای جاده بخش سردشت دزفول موتورسواری می کردند.

*توزیع کنسرو مرغ در مناطق کم برخوردار استان در آستانه انتخابات!

گفته می شود حدود ۵۰۰هزار کنسرو مرغ در روستاهای شوشتر، گتوند و سایر مناطق استان توزیع شده است. اگرچه برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی این امر را نوعی تبلیغ انتخاباتی از سوی دولت عنوان کردند اما مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان این مسأله را در قابل طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر و محروم دانست.

*بی احتیاطی اینبار در یک نانوایی واقع در آبادان

وقوع حریق و انفجار گاز در یک واحد نانوایی در کوی کفیشه آبادان باعث مصدوم شدن چهار نفر شد.گفته می شود علت این حادثه رعایت نکردن موارد ایمنی نظیر قطع نکردن جریان گاز هنگام تعمیر ‘ فر ‘ نانوایی بوده است.

* پای استخدام های غیرقانونی شهرداری به شورای شهر باز شد

در جلسه هفته گذشته شورای شهر اهواز لیستی از اسامی صدهها نفر از شاغلین در شهرداری اهواز منتشر شد که به گفته یکی از اعضای شورای شهر به صورت غیرقانونی استخدام شده اند اتفاقی نادر که تاکنون دستگاههای نظارتی در مورد آن سکوت کرده اند.

هرچند برخی از اعضای شورا معتقدند این لیست مغرضانه تهیه شده است ولی به نظر می رسد برای مشخص شدن صحت و سقم آن ورود دستگاههای نظارتی الزامی است.

* دست پُر وزیر بهداشت برای خوزستانی ها

از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت به اهواز افتتاح ۱۲۰ تخت روانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور ، اهواز افتتاح مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفا و شرکت در کنفرانس خبری می باشد.

*اعتراف استاندار خوزستان به کم کاری در یک حوزه پول ساز

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه ای مشترک که باحضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد با تاکید بر لزوم برنامه ریزی همه جانبه در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار در صنعت گردشگری، گفت:از این صنعت پولساز به بهانه توسعه بخش هایی نظیر ‘ صنعت، نفت و کشاورزی’ غافل شدیم.

این درحالیست که خوزستان باوجود سواحل، آثار ثبتی ملی و جهانی، روخانه ها و زیرساخت هایی برای توسعه گردشگری صنعتی، آبی، دفاع مقدس و گردشگری مذهبی دارای ظرفیت های فراوانی است.

*هفته شوم قاچاقچیان در خوزستان

یک کانتینر لوازم آرایشی قاچاق به کمک سامانه مانیتورینگ ترانزیت توسط ماموران گمرک در استان خوزستان کشف و ضبط شد. همچنین در مأموریتی دیگر و در ادامه روند مبارزه با کالای قاچاق، ماموران ایست و بازرسی “پل زال” شهرستان اندیمشک، در کنترل خودرو های عبوری یک دستگاه تریلر کشنده حامل محموله ۲۰ تن برنج قاچاق را متوقف کردند.

*تهدید دو فرماندار توسط استاندار خوزستان

استاندار خوزستان، در بازدید از شهرستان هندیجان، گفت: اگر آب رهاسازی شده جهت رودخانه زهره هندیجان در بالادست برداشت شود، با فرمانداران امیدیه و بهبهان برخورد می‌کنم.

https://hoorkhabar.ir/642669کپی شد!
382