سه پروژه بزرگ بهداشتی در غرب اهواز به بهره برداری می رسد

هورنیوز – مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اعلام این خبر گفت: بزودی از احداث مرکز بهداشتی گبیر دو و صفحه دو و ساختمان جدید مرکز جامع سلامت شماره ۶ در منطقه عین دو، رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه به بیان جزییات سه پروژه پرداخت و افزود: مرکز بهداشتی درمانی گبیر دو ، در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع، و زیر بنای پانصد مترمربع، در حال ساخت می باشد. وی خاطر نشان کرد: کلنگ احداث این مرکز در  تیرماه سال جاری به زمین زده شده است. شریفی ، جمعیت تحت پوشش مرکز بهداشتی درمانی گبیر دو را حدود ۷۵۰۰ نفر اعلام کرد.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز در مورد دومین پروژه نیز گفت: پروژه ی ساخت مرکز بهداشتی درمانی صفحه دو، در زمینی به مساحت یکهزار و دویست متر و زیر بنای پانصد مترمربع ، از دوم اردیبهشت ماه جاری ، کلید خورد و تاکنون بیش از ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. وی خاطر نشان کرد: این مرکز ، جمعیتی بالغ بر ۷۲۰۰ نفر را تحت پوشش خدمات نوین سلامت قرار خواهد داد.

شریفی ، در مورد بهره برداری از ساختمان جدید مرکز جامع سلامت شماره ۶ در منطقه عین دو نیز تصریح کرد: کلنگ زنی این پروژه با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی -وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بهمن ماه سال گذشته انجام شده که در زمینی به مساحت هشتصد مترمربع  و در دو طبقه بزودی افتتاح خواهد شد.

وی افزود : در این مرکز به بیش از ۲۱ هزار نفر از ساکنان منطقه عین دو ، خدمات نوین سلامت ارائه خواهد شد.

 

https://hoorkhabar.ir/642609کپی شد!
106