روحانیون در عصر ارتباطات با دانش روز با دشمن مقابله کنند

هورنیوز– نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:در عصر ارتباطات که دشمن با تشکیلات مدرن علیه اسلام وارد صحنه شده طلاب و روحانیون باید با آگاهی ، بصیرت و دانش روز در جنگ نرم علیه دشمن وارد صحنه شوند.آیت الله سیدعلی شفیعی شنبه شب در آیین عمامه گذاری جمعی از روحانیون حوزه امام جعفرصادق(ع) در مصلای جمعه اندیمشک افزود:روحانیون با توجه به تلاش های دشمنان باید همواره آگاه به مسائل روز باشند.

وی اظهار کرد:یاری رساندن دین خدا مهمترین و اصلی ترین هدف طلاب و روحانیون است که با برقراری ارتباط سازنده با ملت در دوران مختلف در این خصوص همت کرده اند.

وی اظهار کرد:جهت گیری طلاب در مسیر ولایت فقیه است که این جهت گیری موجب دستاوردهای بسیار خوبی در جامعه اسلامی شده است.

وی گفت:انسان با عمامه و عبا روحانی نمی شود و باید با تهذیب نفس، اخلاق اسلامی و یافتن بایدها و نبایدها به این مرحله برسد.

آیت الله شفیعی اضافه کرد:روحانیون امروز رسالت و ماموریتی بسیار مهم ، سنگین و تاثیر گذار در جامعه اسلامی بر عهده دارند و باید با انجام شایسته این رسالت ، به عنوان الگوی اخلاق اسلامی مطرح باشند.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی امام جمعه اندیمشک هم در سخنانی جایگاه روحانیت را در نظام اسلامی جایگاهی مهم خواند و گفت:وحدت مردم و روحانیون در دوران انقلاب و پیروی از ولایت عامل موفقیت جامعه اسلامی است.

در این مراسم جمعی از روحانیون حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک معمم شدند.

https://hoorkhabar.ir/642121کپی شد!
70