بیست و سومین دوره کورس اسب دوانی کشور در اهواز برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش هورنیوز ؛ هفته دوم بیست و سومین دوره کورس اسب دوانی کشوری روز جمعه ۱۷ دیماه در پیست کوی مجاهد باشگاه نیرو اهواز برگزار شد.

در پایان هفته دوم این رقابتها در دور اول اسب نوروز آل شویرد با مالکیت رحمت آلبوغبیش، مربىگری على دورقى و سوارکاری حسین دورقى از شهرستان شادگان مقام نخست را کسب کرد.

همچنین اسب لوئى طویهى با مالکیت محمد لویمى، مربىگیری جواد دغاغله و سوارکاری على ارتباطى از اهواز به مقام دست یافت و اسب منان آبادان با مالکیت حسن صباحى مقدم، مربىگری سهیل صفرى زاده و سوارکاری سعید بیرانوند از شهرستان آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت.

در دور دوم این مسابقات اسب نگین گراتیسا با مالکیت هلاکوپور و خدایى، مربىگری مهدى هلاکوپور و سوارکاری مهدى هلاکوپور از شهرستان شوش به مقام اول دست یافت و  اسب لودر دزفول با مالکیت محمد بارانى، مربىگری پهلوان حسن قانعى زاده، سوارکاری بهمن خلیلو از دزفول و اسب نبرد خوزستان با مالکیت حسین خادمعلى، مربیگری مصطفى خادمعلى و سوارکاری مصطفى خادمعلى از شهرستان دزفول به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

دور سوم، اسب نقیب السادات با مالکیت سید عیسى هاشمى، مربىگری سید جعفر هاشمى و سوارکاری على ارتباطى از اهواز به مقام نخست دست یافتند.

همچنین اسب مهرشقران با مالکیت على اکبر بهوند یوسفی، مربىگری ارشاد شهروئى، سوارکاری مرتضى نجات از شهرستان رامهرمز به مقام دوم و اسب لاشریک آل شویرد با مالکیت عماد آلبوغبیش، مربىگری علیرضا سپهوند و سوارکاری على زارعى از شهرستان شادگان به مقام سوم دست یافت.

دور چهارم این رقابتها مقام نخست به نریمان حیدرى با مالکیت محمدتقى نقدى، مربىگری منصور دهقانپور و سوارکاری ابوالفضل دهقان از یزد اختصاص یافت و اسب مروان دانیال با مالکیت محسن زاهدى اصل، مربىگری مجتبى منجزى و سوارکاری على زارعی از شهرستان شوش به مقام دوم و اسب کیانشاه رفیع با مالکیت محمد رجبى، مربىگری پهلوان حسن قانعى زاده و سوارکاری بهمن خلیلو از دزفول به مقام سوم دست یافتند.

در دور پنجم و پایانی نیز اسب مرداس با مالکیت منصور دهقانپور، مربىگری منصور دهقانپور و سوارکاری محسن یزدانفر از یزد به مقام نخست دست یافت.

قابل ذکر است که در دور پنجم فقط ۴ رأس اسب شرکت کردند و طبق قانون فقط به مقام اول جایزه تعلق میگیرد.

https://hoorkhabar.ir/641904کپی شد!
907
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.