برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال محلات منطقه ۳ به همت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز

به گزارش هورنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز، اولین دوره مسابقات فوتبال محلات منطقه ۳ اهواز یادواره شهدای مدافع حرم  با حضور ۲۰ تیم شروع شد.

این دوره از بازی ها به همت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز و با همکاری شورای ورزش منطقه ۳ برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه با حضور اسماعیل احمدی فر ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز، دکتر مریم ابریشم کار عضو شورای اسلامی شهر اهواز و عضو کمیسیون ورزش شورا و اعضای شورای ورزش منطقه ۳ و سرپرستان، مربیان و بازیکنان سایر تیم های حاضر در مسابقات برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم آقای مشحوطی عضو شورای ورزش منطقه ۳ با بیان اینکه برگزاری این مسابقات موجب تقویت و شادابی روحیه جوانان میشود خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز کار بسیار ارزشمندی انجام داده اند و از آنها تقدیر و تشکر می کنم.

در افتتاحیه این رقابت ها اسماعیل احمدی فر ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز گفت: کمک به توسعه ورزش محلات در راستای ایجاد نشاط و سلامتی شهروندان یکی از اولویت های این دانشگاه است.

احمدی فر با برشمردن اهمیت و جایگاه ورزش اظهار داشت: امروزه در زندگی معاصر، ورزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین مسابقاتی بحث رقابت، قهرمانی و کسب مقام نیست بلکه توسعه شاخص سلامتی و فرهنگی جامعه و ایجاد فرهنگ سازی در حوزه ورزش هستیم.


در ادامه مراسم افتتاحیه سرکار خانم دکتر ابریشم کار طی سخنانی ضمن تشکر از بانیان برگزاری چنین مسابقاتی که باعث نشاط و سلامتی در جامعه می شود خطاب به جوانان و افراد حاضرگفت: پهلوانی در ورزش بسیار مهمتر از قهرمانی است چرا که عمر قهرمانی بسیار کوتاه می باشد ولی پهلوانی در تاریخ ماندگار می باشد و نمونه بارز این، جهان پهلوان تختی است که با مرام و منش پهلوانی خود الگو و چهره ماندگار ورزش ایران و جهان شد.

این بازی ها با میزبانی شورای ورزش منطقه ۳ بمدت یکماه در زمین چمن ورزشی شهید محمد کیهانی واقع در فرهنگیان یک برگزار می شود.

https://hoorkhabar.ir/641765کپی شد!
208
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.