عده‌ای همنوا با بیگانگان خط سازش را تبلیغ می‌کنند/دنبال رفاه مردم هستیم اما نه به قیمت ذلت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشکل ما با استکبار، پشت میز مذاکره حل نمی‌شود و تا زمانی که ظالم به ظلم خودش ادامه می‌دهد راه جهاد باز است.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی ظهر امروز در یادواره ملی ۹۰۰ شهید صنوف ساختمان و ۳۷۸ شهید اصناف خوزستان، اظهار کرد: برخی با روحیه مقدس‌مآبی اصل جهاد را زیر سئوال می‌برند و این یکی از مشکلات امام راحل پیش از انقلاب بود و امروز نیز چنین مشکلی متوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی ادامه داد: این روزها تلاش می‌کنند اصل مقاومت، ایستادگی و مبارزه در برابر آمریکایی‌ها را با یک ادبیات خاص زیر سئوال ببرند و می‌گویند جهاد و مقاومت، خشونت و ضد صلح و رفاه مردم است البته به جای واژه جهاد از خشونت استفاده می‌کنند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انرژی هسته‌ای امروزی نماد و سمبل مقاومت و جهاد ملت ایران علیه ظالمان است، تصریح کرد: به اسم منافع مردم اصل جهاد را زیر سئوال می‌برند و می‌گویند اگر انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست رفاه هم حق مسلم است و رفاه را در مقابل انرژی هسته‌ای قرار می‌دهند.

تویسرکانی افزود: رفاه هم حق مسلم مردم است ولی مهم این است با چه شیوه و روشی می‌خواهیم این کار را انجام دهیم ما رفاهی را که با گدایی، چاپلوسی و سر به آستان آمریکا ساییدن به دست آید را نمی‌خواهیم و چنین رفاهی هرگز به دست نمی‌آید.

وی با تأکید بر اینکه تنها شیوه‌ای که باعث عزت و رفاه مردم  می‌شود جهاد و مقاومت است، خاطرنشان کرد: آیا کشورهایی که با آمریکا دوست هستند به رفاه رسیدند، امروز می‌بینیم که چگونه کشور مصر که سابقه زیادی در نوکری آمریکا دارد به چه مصائب و مشکلات دچار شده است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: کسانی که امروز امام ما و یاران او را به ترک جهاد دعوت می‌کنند در حقیقت با عبارت‌های زیبا ما را به ذلت دعوت می‌کنند و می‌گویند مقاومت را کنار بگذارید سر میز مذاکره بیایید تا با مذاکره مشکلات را حل کنیم.

تویسرکانی افزود: مشکل ما با استکبار، پشت میز مذاکره حل نمی‌شود و تا زمانی که ظالم به ظلم خودش ادامه می‌دهد راه جهاد باز است.

وی با بیان اینکه ما از مسیر جهاد و عزت و نه از مسیر توجه به بیگانگان دنبال رفاه مردم هستیم، تصریح کرد: خیلی‌ها می‌خواهند تبلیغ کنند که نیروهای ارزشی و بسیجی ضد رفاه هستند به هیچ عنوان این حرف صحیح نیست ما دنبال رفاه مردم هستیم اما نه به قیمت ذلت نظام، کشور و مردم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: کسانی که انتظار دارند شعله انقلاب را خاموش کنند و ما را به مشکلات معیشتی خود مشغول کنند این انتظارشان برآورده نخواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه عده‌ای همنوا با بیگانگان خط سازش را تبلیغ می‌کنند، گفت: باید مواظب باشیم سازش با ظالم را به اسم صلح، عقلانیت، رفاه و منافع مردم برای ما توجیه نکنند.

 

https://hoorkhabar.ir/64124کپی شد!
163
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.