همه ما در عقب ماندگی خوزستان سهیم هستیم/ استاندار به شیوه مدیریت کنونی محیط زیست خوزستان پایان دهد

 

به گزارش هورنیوز چند تن از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته در موضوعات مختلفی اظهار نظر کرده اند که در ادامه خلاصه ای از آن برای مطالعه مخاطبان پایگاخه خبری هورنیوز منتشر می شود.

استاندار به شیوه مدیریت محیط زیست خوزستان پایان دهد

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان با اشاره به اینکه مدیرکل محیط زیست خوزستان به‌دوراز واقعیت حرف‌های رئیس سازمان محیط زیست کشور را در مورد آبگیری هورالعظیم تکرار می‌کند ، اظهار داشت: به او گفتم اگر تو مدیر محیط زیست خوزستان هستی باید فاتحه محیط زیست استان را خواند.

۶۷۷۴۹۱۰۷_۷۱۸۵۶۶۶۰efece

وی با بیان اینکه حساس‌ترین نهاد امروز در کشور محیط زیست است، افزود: شرکت و صنایع بزرگ در خوزستان حتی فیلتر کنترل آلودگی نصب نکرده‌اند ولی محیط زیست خوزستان با آنها با اغماض برخورد می‌کند و در این باره سکوت کرده است.

ساعدی تصریح کرد: اگر استاندار خوزستان می‌خواهد صادقانه به خوزستان کمک کند به این‌گونه مدیریت‌ها باید پایان دهد مدیران این‌چنینی به درد خوزستان و مردم محرومش نمی‌خورد.

فیلم حلقه در خاک غیرمستند و باعث آزرده خاطر شدن مردم استان است

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در انتقادی به وزیر فرهنگ و ارشاد یادآور شد: فیلم حلقه در خاک سبب ایجاد آزردگی خاطر مردم استان خوزستان به ویژه شهرهای مرزی و ساکنان تالاب خواهد شد.

۷۱۹۸۲_۵۹۵

وی ساخت این فیلم را غیرمستند و بدون تحقیق دانست.

همه ما در عقب ماندگی خوزستان سهیم هستیم

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به فرهنگ نادرستی که در استان نهادینه شده است تصریح کرد: بازگویی مکرر غم‌ها و رنج‌ها به عادتی تبدیل شده است که در ‌‌نهایت امر هیچ‌گونه گشایشی را در بر نخواهد داشت، اگر همواره بر طبل نداشته‌هایمان بزنیم و از مشکلاتمان ناله سر دهیم، خوزستان در افسردگی و رنج باقی خواهد ماند.

۱۰۷۷۸۵۲-۱۹۸۷۰۴۴

حسنوند برخی شرایط حاکم بر استان را تهدید خواند و ابراز داشت: جناح‌های سیاسی و لشکر شدن برای دیگران، قومیت‌گرایی و عملکردهای منطقه‌ای و جزیره‌ای مسؤولان بیش از هر چیز مردم را متضرر خواهد کرد، ادبیات را باید در خوزستان عوض کرد و با نگاه توسعه یافته خوزستان را در مسیر توسعه قرار دهیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: همه ما در عقب افتادگی خوزستان سهیم هستیم و هیچکدام نمی‌توانیم قصور را بر گردن دیگری بیاندازیم.

https://hoorkhabar.ir/640330کپی شد!
66