چرا جناب خان در فصل ۴ خندوانه نخواهد بود؟/ تعطیلی کنسرت های موسیقی در خوزستان/ مسئولان آبفا در خواب خوش!

تکریم ارباب رجوع در خوزستان با طعم تهدید به شلاق و جزای نقدی!؟

اگرچه حجم بالای فعالیت های کارکنان، کمبود نیرو و عدم اجرای کامل طرح دولت الکترونیک سبب افزایش دغدغه های شغلی کارمندان شده است، اما بی شک هیچ کدام توجیهی برای رفتار ناشایست و برخورد بد با مراجعه کنندگان نخواهد بود. (جزئیات بیشتر)

 

برندسازی؛ حلقه مفقوده میراث فرهنگی خوزستان

خسرو نشان گفت: خوزستان استعدادهای بی شماری در زمینه آثار تاریخی و طبیعی دارد ولی نتوانسته ایم آنها را برند سازی کنیم. (جزئیات بیشتر)

 

مسئولینی که انتقال آب را توجیه می کردند امروز باید پاسخگوی نامه محرمانه باشند

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: مسئولینی که گناه را گردن دولت قبلی می انداخته و می گفتند این دولت هیچ کاری در این زمینه نکرده، امروز باید پاسخگوی نامه محرمانه باشند که ما باید قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دُم خروس را؟ (جزئیات بیشتر)

 

کم کاری و غیبت اعضاء؛ تنها خروجی شورای فرهنگی عمومی خوزستان

با وجود این غیبت ها نباید انتظار زیادی از خروجی نداشته جلسات این شورا داشته باشیم، به صورتی که در ارزیابی اخیر شوراهای فرهنگ عمومی استانهای کشور، خوزستان رتبه پایینی داشته است. (جزئیات بیشتر)

 

چرا جناب خان در فصل ۴ خندوانه نخواهد بود؟

باوجود تلاش سازندگان مجموعه تلویزیونی «خندوانه» برای حضور «جناب خان» در سری چهارم برنامه، حتی پیشنهاد هنگفت به صاحب اثر هم نتوانست حضور این عروسک محبوب را در این مجموعه قطعی کند. (جزئیات بیشتر)

 

تاکی قرار است گردشگری و میراث فرهنگی خوزستان مغفول بماند؟

استان خوزستان با قدمت تاریخی بالا، ظرفیت عظیم گردشگری، بناها و آثار تاریخی و همچنین ۳ اثر ثبت جهانی شایسته نیست که چنین اداره کلی کم تحرک داشته باشد. (جزئیات بیشتر)

 

تعطیلی کنسرت های موسیقی در خوزستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: به احترام شهدای فاجعه تروریستی حله هیچ کنسرتی تا زمان چهلم این شهداء در خوزستان برگزار نمی‌شود. (جزئیات بیشتر)

 

انتقال آب به نام تامین شرب اصفهان توهین به شعور مردم خوزستان است

رئیس خانه کشاورزی خوزستان گفت: انتقال آب برای مصرف شرب به حوزه زاینده رود جداً از مضرات ایجاد کننده برای نظام اسلامی و کشور یک توهین آشکار به شعور مردم خوزستان است. (جزئیات بیشتر)

 

خیابان های اهواز در تصرف فاضلاب، مسئولان آبفا در خواب خوش!

معضل سرازیر شدن فاضلاب در خیابان های شهر اهواز به فصل خاصی محدود نیست و به علت عدم وجود سیستم دفع فاضلاب مناسب شاهد آن هستیم که مسئولان مربوطه از مُسکن های موقت و بعضا آسیب زننده به محیط زیست استفاده می کنند که این امر باعث به خطر افتادن سلامت شهروندان شده است. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/640327کپی شد!
142
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.