تولید روزانه ۴ میلیون بشکه نفت به همت شرکت ملی حفاری

هورنیوز – حیدر بهمنی چهارشنبه در آیین گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد : شرکت ملی حفاری ایران مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی است که با تولید و کاربرد صد درصد قطعات و نیروی متخصص ایرانی فعالیت می کند .

بهمنی ادامه داد : شرکت ملی حفاری ایران با ۳۷ سال سابقه تنها موسسه صنعتی است که به فرمان حضرت امام با همسوگرایی با شرکت نفت و بومی سازی در ۴۶ شرکت خصوصی بدون هیچ امکانات فعالیت خود را آغازکرد.

وی بیان کرد: شرکت ملی حفاری ایران در بسیاری از کشورها و مناطق نفت خیز فعالیت دارد که از نیروهای متخصص تا کارشناسان صنعت حفاری در دنیا فعالیت می کنند.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران نخستین شرکتی بود که در دریا حفاری را آغاز کرد و در بخشهای پارس جنوبی و میادین نفتی آزادگان خوش درخشید.

بهمنی افزود: شرکت ملی حفاری ایران وظیفه فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ با ۶ دستگاه حفاری آغاز کرد و در حال حاضر دارای ۷۵ دکل حفاری است که هر گونه عملیات حفاری در خشکی و دریا تا عمق ۶۶ هزار متر، درسازندهای سخت و پرفشار را انجام می‌دهند.

به گفته وی ناوگان عملیات حفاری این شرکت، با بکارگیری ۵۴ دستگاه حفاری خشکی و ۸ دستگاه حفاری دریایی، به سه شاخه عملیات حفاری خشکی ، عملیات حفاری دریایی ، پشتیبانی حفاری و تعمیرات تقسیم شده است .

وی چشم انداز شرکت ملی حفاری توسعه پایدار در جهت سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت : با ورود به بازار های خارجی شرکتهای سرمایه گذار بیشتری را در این راه فعال کرده اند که موجب توسعه این صنعت شده است .

 

https://hoorkhabar.ir/640157کپی شد!
100