پس از آب، آبروی مسئولان خوزستانی در تیررس نمایندگان اصفهانی!

به گزارش هورنیوز خواسته یا ناخواسته امروز در اثر سیاست های اشتباه مسئولان و وجود برخی لابی گری ها شاهد آغاز جنگ آب بین استان اصفهان و خوزستان هستیم.

طرح های انتقال آب در کنار تغییر اقلیم، خشکسالی و الگوی اشتباه استفاده از آب سبب شده تا خوزستان شرایط بحرانی آبی را تجربه کند.برهمین اساس نمایندگان استان خوزستان در مجلس برای نخستین بار به شیوه ای متحد از رئیس جمهور خواستار پایان بخشیدن به انتقال آب استان برای مصارف غیر شرب باشند.

photo_2016-12-11_08-14-03

همین اعتراض دسته جمعی نمایندگان استان موجی از واکنش ها را از سوی مسئولان اصفهانی به همراه داشت.حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مصاحبه ای در رابطه با وجود مشکل در حل شدن مسأله آب زاینده‌رود و تونل بهشت‌آباد تصریح کرد: مشکل اجرا در پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبار است.

وی تأکید کرد: ریشه وجود مشکلات در رابطه با آب در استان اصفهان ناشی از خشک‌سالی، طولانی شدن پروژه‌های انتقال آب، به هم خوردن رژیم حقوقی زاینده‌رود و برداشت‌های بی‌رویه از آب‌ها بوده است.

فولادگر در رابطه با تکمیل پروژه بهشت‌آباد و مخالفت اخیر استان خوزستان برای انتقال ندادن آب به زاینده‌رود، اضافه کرد: در استان خوزستان در سرشاخه‌های کارون آب‌ زیادی وجود دارد که درصد ناچیزی از آن قرار است در پروژه بهشت‌آباد انتقال پیدا کند.

وی اظهار کرد: مشکلات آب خوزستان ناشی از این پروژه‌ها نیست بلکه ناشی از طولانی شدن حل مسائل آب شرب اهواز، آبادان، خرمشهر و بی‌کفایتی مسؤولان قبلی این استان بوده است و ارتباطی با آب اصفهان ندارد.

https://hoorkhabar.ir/638797کپی شد!
107
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • عباس آقای فولادگر درسته مسئولان خوزستانی هیچ کاری برای آب شرب این شهرها نکردن ولی مگه مشکل ما فقط آب شربه؟
منتشر شده۱