شریعتی: همچنان پیگیر رفع مشکلات استقلال خوزستان هستم

هورنیوز – غلامرضا شریعتی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهار کرد: قرار است گروه‌ملی ظرف دو هفته آینده به بانک ملی واگذار شود و من روز دوشنبه نیز پیگیر این موضوع بودم. باید بگویم تقریبا دو سه روز یک بار پیگیر مشکلات باشگاه استقلال خوزستان هستم.

 

وی گفت‌: در مقطعی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از یکی از شرکت‌های استان گرفتیم و به این باشگاه دادیم که هر چند این رقم در برابر هزینه‌هایی که این تیم دارد، زیاد نیست ولی تا حدودی برای این تیم، مُسکن بود.

 

استاندار خوزستان افزود: ‌یک میلیارد تومان هم از تیم نفت مسجدسلیمان طلب است که شرکت ملی نفت باید این مبلغ را پس دهد که قرار است این مبلغ را هم در اختیار باشگاه استقلال خوزستان قرار دهیم ولی متاسفانه شرکت ملی نفت در خصوص تحویل پول کوتاهی می‌کند. شرکت ملی نفت قول می‌دهد ولی متاسفانه تاکنون پول را نداده است که پیگیر این موضوع نیز هستیم.

 

وی با بیان این که گروه ملی نیز جسته و گریخته در حد نگه‌داری تیم کمک می‌کند، عنوان کرد: چهار پنج روز پیش نیز با رییس بانک ملی ایران هم صحبت کردم و او گفت که ظرف دو سه هفته آینده، گروه ملی تعیین تکلیف و احتمالا به بانک ملی واگذار می‌شود که اگر به این صورت شود ما تیم را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

 

شریعتی درباره کمک از دستگاه‌های استان برای حمایت از استقلال خوزستان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران نیز گفت: احتمال دارد جلسه‌ای با برخی سازمان‌ها بگذاریم تا به این باشگاه کمک کنند تا به نتیجه بیشتری برسیم.

https://hoorkhabar.ir/638412کپی شد!
41