بارش باران با شدت بیشتری تداوم خواهد داشت

به گزارش هورنیوز ؛ از صبح امروز نخستین اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بودند و برخی از شهرها مانند اهواز نخستین بارش پاییزی خود را تجربه می کنند.

در همین زمینه کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفتگو با هورنیوز اظهار داشت: پیش بینی می شود سامانه بارشی که از صبح امروز فعالیت خود را در استان آغاز نموده است تا روز شنبه تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه شدت بارش های این سامانه در مناطق شمال و شرق خوزستان می باشد، افزود: انتظار می رود اوج فعالیت این سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز تا جمعه شب باشد و شاهد بارش های خوبی در اکثر نقاط استان باشیم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: باتوجه به اینکه این سامانه بارشی از نوع همرفتی است در شهرهای شمالی می تواند همراه با بارش تگرگ و باد شدید باشد که احتمال وارد آوردن خساراتی را افزایش می دهد.

بهادری در ادامه گفت: بیشترین بارش های صبح امروز در بستان با ۱۲ میلی متر، ایذه و شوش ۱۰ میلی متر، مسجدسلیمان و لالی ۸ میلی متر، دزفول ۷/۵ میلی متر و اهواز نیز با ۴ میلی متر گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: خنک ترین نقطه استان صبح امروز دهدز با ۸ درجه سانتی گراد و گرمترین شهر نیز گتوند با ۲۵ درجه سانتی گراد بوده است.

۲۰۱۶-۱۲-۰۱_۱۲-۰۲-۴۱

https://hoorkhabar.ir/637464کپی شد!
205
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.