شهرستان شدن بندر امام حق مردم این شهر است

هورنیوز – مهدی فلاحی اظهار کرد: مردم شریف و مظلوم بندر امام خمینی (ره) سال‌هاست که منتظر تبدیل وضعیت شهرشان به شهرستان هستند.

وی ادامه داد: این موضوع حداقل حقی است که می‌توان به بندر امام خمینی (ره) این قطب تجارت، صنعت و پتروشیمی کشور اعطا کرد.

رئیس شورای بندر امام تصریح کرد: بندر امام خمینی (ره) و مردم آن همواره بر دوستی و حسن همجواری با بقیه شهرهای حوزه تاکید داشته‌اند، هیچکس نباید به دنبال از بین بردن حقوق دیگران باشد و همه باید از این ثروتی که در منطقه وجود دارد، بهره‌مند شوند.

فلاحی متذکر شد: شهرستان شدن بندر امام خمینی (ره) حق مردم این شهر است و نه تنها به نفع بندر امام بلکه بدون شک به نفع تمام شهرهای منطقه و مجاور نیز خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم با پیگیری مداوم نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و توجه لازم از سوی دولت و همکاری دلسوزانه استاندار خوزستان به زودی شاهد تحقق این مهم باشیم.

رئیس شورای شهر بندر امام متذکر شد: ان‌شاءالله برخی دوستان در منطقه با دقت کافی در کلام و گفتار خود باعث ایجاد اختلافات و تعصبات غلط بین شهرهای حوزه نشوند و به جای آن شاهد فضایی بر اساس عدالت و دوستی باشیم.

فلاحی در ادامه به نطق اخیر نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نطق میان دستور علی گلمرادی در جلسه سوم آذرماه مجلس شورای اسلامی موجب امیدواری بسیاری شد و تاکید وی حل بر مشکلات منطقه نشان از اراده و تلاش برای بهبود وضعیت کل منطقه دارد.

وی خاطرنشان کرد: موضوعاتی همچون مدیران پروازی، عدم اهتمام به پرورش مدیران بومی، بیکاری گسترده جوانان، عدم تصفیه کامل آب شرب مردم و عدم تغییر و ابلاغ شهرستان شدن بندر امام خمینی (ره) نکات ارزشمندی بود که نامبرده در نطق میان دستور خود بیان کرد.

رئیس شورای شهر بندر امام در پایان اضافه کرد: نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی نشان داد بسیاری قضاوت‌های عجولانه که وی را به بی‌تفاوتی نسبت به حقوق مردم حوزه انتخابیه متهم می‌کرد نادرست و به دور از واقعیت است.

 

https://hoorkhabar.ir/637187کپی شد!
93