شکست خانگی نفت آبادان در هفته یازدهم

هورنیوز – این بازی از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار ذوب آهنی ها در دقیقه ۷ از روی یک ضربه کاشته صاحب گل شدند که داور بازی، گل به ثمر رسیده را آفساید اعلام کرد. در ادامه این نیمه که دو تیم چندان موفق به خلق موقعیت های خطرناک روی دروازه های یکدیگر نشدند، اصفهانی ها در وقت های اضافه، صاحب یک ضربه پنالتی شدند که رجب زاده آن را وارد دروازه حسن هوری کرد تا تیمش با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم ذوب آهن بازی را دست گرفت ولی آبادانی ها پا پس نکشیدند و در دقیقه ۵۶ صاحب یک موقعیت خطرناک گلزنی شدند که با واکنش گلر ذوب آهن دفع شد. در دقیقه ۶۶ نیز شوت بغل پای برونو اولیویرا از کنار دروازه ذوب آهن بیرون رفت. نفتی ها که نتواستند از فرصت های خود بهره ببرند، در دقیقه ۸۳ توسط رجب زاده گل دوم را هم دریافت کردند. چند دقیقه بعد نیز رجب زاده هتریک کرد و با یک ضربه چیپ، گل سوم خود و تیمش را وارد دروازه هوری کرد.

شاگردان دست نشان در نهایت با حساب ۳ بر صفر بازی را به ذوب آهن واگذار کردند.

نفت آبادان در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.

این بازی حاشیه هایی داشت که در ادامه می خوانید:

*پیش از آغاز بازی به خاطر درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی یک دقیقه سکوت اعلام شد.

*درنیمه اول این بازی که خیلی چنگی به دل نزد، پس از این که ذوب آهن صاحب یک ضربه پنالتی شد و توانست به گل هم برسد، هواداران آبادانی به شدت نسبت به تصمیم داور اعتراض نشان دادند.

*تماشاگران استقبال خوبی از این دیدار داشتند و نزدیک به ۸ هزار نفر از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

*نیمه نخست این مسابقه با یک گل به سود ذوب آهن به پایان رسید.

*در ابتدای نیمه دوم تماشاگران آبادانی با تشویق رضا نوروزی، خواستار حضور او در زمین شدند که چند دقیقه بعد نیز دست نشان او را به جای کیم، بازیکن کره ای تیمش وارد زمین کرد.

*در دقیقه ۶۳ نیز نادر دست نشان به خاطر این که داور به موقع خطای بازیکن ذوب آهن را اعلام نکرد و به او کارت نشان نداد، نسبت به عملکرد داور در این صحنه اعتراض نشان داد.

*دردقیقه ۷۲ پس از این که بنگسون با سر، ضربه ای به زبیر نیک‌نفس بازیکن آبادانی وارد کرد و او را هل داد، درگیری بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد. تماشاگران نیز پس از این صحنه به شدت به داور بازی اعتراض کردند. این درگیری در نهایت با وساطتت قاضی بازی ختم به خیر شد.

* پس از این که نفتی ها گل دوم را دریافت کردند، کم کم تماشاگران شروع به ترک ورزشگاه کردند.

*مهدی رجب زاده، بازیکن ذوب آهن پس از به ثمر رساندن گل سوم و هتریک در این دیدار، از سوی تماشاگران آبادانی تشویق شد.

*تماشاگران آبادانی در دقایق پاپانی نیز با سر دادن شعارهایی نسبت به عملکرد کادر فنی نفت آبادان اعتراض نشان دادند.

*هواداران آبادانی همچنین با سر دادن شعار دو پهلو”صنعت با تعصب” تیم خود را تشویق کردند.

https://hoorkhabar.ir/636787کپی شد!
165