بسیج در کوران حوادث انقلاب نقش بی بدیلی داشت

به گزارش هورنیوز سردار حسن شاهوار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در سخنرانی پیش از نماز جمعه امروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: امروز در سراسر کشور به ویژه استان خوزستان برادران و خواهران بسیجی در میعادگاه های نمازجمعه کنار خانواده های شهداء و مسئولان حضور پرشوری را به نمایش گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه خداوند را برای همه نعمات به ویژه وجود مقام معظم رهبری شاکریم، افزود: ایشان با چشمان تیزبین تمام وقایع را رصد می کند و برای هر موضوعی باتوجه به الهاماتی که از قرآن کریم و معنویت دریافت می کند، پیامبرگونه کشتی پرتلاطم را هدایت می کند.

سردار شاهوارپور تصریح کرد: امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۵۸ که هنوز چند صباحی از پیروزی انقلاب نگذشته بود، تشخیص دادند که یک نیروی متکی به مردم سامان پیدا کند و آن روز امام خمینی باوجود آنکه برخی منافقان و دشمنان به دنبال انحلال ارتش بوند، از ارتش حمایت کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تهدیدات و مشکلات پیش رو را می دید، تصریح کرد: دشمنان ما هم در داخل و هم در خارج از کشور توسط نیروهای خود فروخته اقدام به توطئه می کردند و استان های مرزی ما در معرض چنین توطئه هایی بود.

n00006593-b

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به ترور مسئولانی همچون شهید مفتح و مطهری اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان گروهی را به نام خلق مسلمان در قم تشکیل و مرجعیت را در مقابل مرجعیت قرار دادند.

وی افزود: همه باید بدانند که نقش بسیج در کوران حوادث انقلاب نقش بی بدیلی  بود. جنگ تحمیلی یکی از حوادثی بود که می توانست نظام ما را ساقط کند چراکه رژیم بعث با کمک کشورهای منطقه و فرامنطقه ای، تجاوزات و تعدیات را در کشور ما انجام داد.

سردار شاهوارپور گفت: مردم ما چه در پشتیبانی و چه در جبهه های مقدم در دفاع از کشور سنگ تمام گذاشتند که همین امر سبب شد تا دشمن روز به روز شکست های بیشتری در جنگ بخورد.

وی افزود: دشمن از هیچ اقدامی مانند بمباران های شیمیایی، جنگ علیه مردم شهرها و تجاوزات مستقیم هوایی و زمینی فروگذار نکرد. همه تلاش های دشمن برای تسلیم کردن مردم بود اما حضور بسیج در کنار نیروهای مسلح در عملیات های مختلف باعث پیروزی شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: باید خدا را بخاطر آنکه مردم امام خود را تنها نگذاشتند، شکر کرد. مقام معظم رهبری نیز با همان نگاه و روحیه به مسیر ادامه دادند.

وی خاطر نشان کرد: پس از دفاع مقدس تاکنون، حداقل ۵ جنگ در اطراف ما اتفاق افتاد که به مراتب بدتر از جنگ تحمیلی علیه ما بوده اند. اگر مردم ما، بسیج و نیروهای مسلح در صحنه نبود قطعا ما در جنگ های منطقه آسیب می دیدیم.

سردار شاهوارپور گفت: دشمنان می دانند قدرت تفکر و شور انقلابی بسیج همچنان در بین نوجوانان و جوانان ملت وجود دارد.یکی از مسائل مهم تهدیدات منطقه ای دشمنان است که باید آمادگی کامل داشته باشیم چراکه دشمنان وحدت اسلامی را نمی خواهند.

وی با اشاره به بسیج اصناف و مشاغل مختلف تأکید کرد: تمام این افراد به عنوان شاکله بسیج در آمادگی کامل قرار دارند تا هرگونه تهدید را در نطفه خفه کنند.امروز دشمنان با تمام توان در حوزه جنگ نرم به میدان آمده اند تا برخلاف گذشته قلب ها،دل ها و باورهایی مردم را هدف قرار دهند.

 

https://hoorkhabar.ir/636749کپی شد!
104
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.