شناخت ۵ ایده برتر جشنواره ایده‌های شهروندی

هورنیوز – بابک مختاری اظهار کرد: در ابتدا ۲۴۲ ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این میان ۱۲۰ ایده به مرحله داوری اصلی راه پیدا کردند.

وی افزود: از میان ۱۲۰ ایده نیز پنج ایده به عنوان ایده های برتر این جشنواره انتخاب شدند همچنین ۲۰ ایده نیز مورد تایید نگاه داوران قرار گرفت که مورد تجلیل قرار می گیرند.

دبیر کمیته داوران جشنواره ایده های شهروندی تصریح کرد: ایده های برتر روز یکشنبه ۷ آذرماه جاری همزمان با اختتامیه اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان و همزمان با اختتامیه مرحله اول جشنواره بزرگ ایده تا پدیده خوزستان تقدیر خواهند شد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: بیشترین دغدغه مردم که از میان ایده های ارسالی دیده می شد بحث خدمات شهری و موضوعات مربوط به محیط زیست بود.

 فراخوان جشنواره مقارن با اولین روز ستاد بزرگداشت هفته دولت بوده و مهلت ارسال اولیه آثار از تاریخ ۱۰ شهریورماه امسال به مدت یک ماه بود. به دلیل مراجعه مکرر شهروندان خوزستانی، مهلت ارسال آثار ۲۰ روز و تا آخرین روز مهرماه سال جاری تمدید شده بود.

همچنین تعدادی از ایده های ارسال شده شرایط اولیه و مقررات جشنواره را رعایت نکرده بودند و از راهیابی به کمیته داوران بازماندند.

https://hoorkhabar.ir/636673کپی شد!
109