بعضی ها از سفر اعضای شورا هم سوء استفاده می کنند!

هوشنگ شیرمردی رئیس شورای شهر اهواز در مورد انعکاس مطالب غیرواقع برخی افراد، در فضای مجازی به خبرنگار هورنیوز گفت: بنده در مورد منافع شهروندان اهوازی مسئولم و برای به دست آوردن این مهم به چهارگوشه کشور سفر می کنم.

وی افزود: اینجانب در مورد مسائل خاص شهرداری سوال داشته و دارم و هرجایی کوتاهی انجام شده باشد کنار نمی آیم.

رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: امروز شاهد بودیم فردی در شبکه های مجازی از توافق و همدلی و پشتکار بنده و شهردار در سفر کاری مطالبی را با تحلیل خود ارائه کرده بود که باید عرض کنم، همه اعضای شورا و شهرداری برای پیشرفت این شهر همدل هستند، ولی اعضای شورا از نظارت خود بر شهرداری کوتاه نمی آیند.

هوشنگ شیرمردی تصریح کرد: همراه با شهردار اهواز برای پیگیری مشکلات شهرمان به تهران آمدیم تا با تعامل و استفاده از ظرفیت های مسئولین مرکز گام های توسعه را در شهر اهواز سریعتر از گذشته برداریم، که با یاری پروردگار این سفر دستاوردهای خوبی برای شهر اهواز داشته است و قول های محکمی برای حل مشکلات شهروندان این دیار گرفتیم.

وی در پایان گفت: گویا عده ای سعی دارند با انعکاس برخی مطالب جلب توجه نمایند، که خدمت ایشان عرض کنم مسائل شورا و شهرداری با انتشار این مطالب بالا و پایین نمی شود و همچنان بنده و دیگر اعضای شورا بُعد نظارتی خود را حفظ کرده و بر انتقادات خود از مسائل شهرداری پابرجا هستیم.

https://hoorkhabar.ir/636601کپی شد!
163
۲
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • امین ش شورا اهواز بد عمل کرد و بد هم خواهد دید
  • یارعلی آقای دکتر شیرمردی به حرف نیست به عمل است ، مردم اهواز به عملکرد نگاه می کنند نه به حرفها ، بزرگی سراسر به گفتار نیست دوصد گفته چو نیم کردار نیست
منتشر شده۲