تعامل نفتخیز جنوب با شرکت های بین المللی افزایش می یابد

هورنیوز – بیژن عالیپور صبح امروز (چهارشنبه، سوم آذر ماه) در حاشیه مراسم امضای تفاهم‎نامه و قرارداد محرمانگی بین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و کنسرسیوم پرگس، در گفتگو با خبرنگار شانا از برنامه ریزی این شرکت برای امضای چند تفاهم‎نامه دیگر تا پایان آذر ماه امسال خبر داد.

وی گفت: علاوه بر کنسرسیوم پرگس، مذاکرات خوبی با شرکت ملی نفت لهستان «PGNiG»، شرکت شلمبرژه، شرکت اتریشی MN٧ و کنسرسیوم دنیکو داشته ایم که در همین مسیر، احتمالا هفته آینده تفاهم‎نامه همکاری مشترکی با شرکت شلمبرژه امضا می کنیم.

بر اساس این گزارش، نخستین تفاهم‎نامه و قرارداد محرمانگی مبتنی بر چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، صبح امروز بین این شرکت و کنسرسیومی متشکل از شرکت‎های بین المللی امضا شد.

این تفاهم‎نامه و قرارداد محرمانگی با هدف مطالعه ٢ میدان کرنج (مخازن آسماری، پابده و خامی) و شادگان (مخازن آسماری و بنگستان)، صبح امروز (چهارشنبه، سوم آذر ماه) با حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، بین بیژن عالیپور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و سه نماینده از کنسرسیوم پرگس متشکل از ١١ شرکت اروپایی، کانادایی، آسیایی و دانشگاه صنعتی شریف امضا شد.

https://hoorkhabar.ir/636550کپی شد!
64
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.