مسئولان حتی زحمت احداث جاده در شهرک های اهواز را هم به خود نمی دهند/ راه های دسترسی به مرز چزابه تا سال آینده بهبود یابد

به گزارش هورنیوز دو تن از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته درخصوص مشکلات شهرک های اطراف اهواز و لزوم رفع نواقص مراسم پیاده روی اربعین اظهار نظر کرده اند.

مسئولان حتی زحمت احداث جاده در شهرک های اهواز را هم به خود نمی دهند

جواد کاظمی‌نسب‌الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم رسیدگی به برخی نقاط شهر اهواز از جمله مندلی اظهار داشت: مشکلات شهری، بهداشتی، عدم ارائه خدمات عمومی و از همه مهم‌تر رسیدگی نکردن به این منطقه سبب شده است منطقه مندلی در حاشیه قرار بگیرد.

۷۶۹۸۵_۱۱۲

وی با اشاره به اینکه هنوز بارانی نباریده اما فاضلاب در خیابان سرازیر شده، افزود: نبود نور کافی در خیابان اصلی این منطقه و خیابان‌های دیگر بیش از پیش برای ساکنان مشکل ایجاد کرده است.

کاظم نسب درخصوص شرایط منطقه معین زاده هم یادآور شد: تعجب می‌کنم منطقه‌ای که بیش از ۵۰۰ خانوار در آن ساکن هستند دستگاه‌های خدمات‌رسان مثل شهرداری، سازمان آب و برق، فاضلاب، اداره گاز و … هیچ‌گونه خدماتی برای آنها مهیا نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه  تمام خانوارهای ساکن کوی معین‌زاده فاقد انشعاب برق هستند، گفت: برای اینکه بتوانند برق را به خانه‌های خود برسانند مجبور به کشیدن برق غیر مجاز شده‌اند و این می‌تواند خطرات زیادی هم برای شبکه برق و هم برای ساکنان ایجاد کنند.

نماینده مردم اهواز با اشاره به عقرب‌زدگی ۴۰ نفر از کودکان منطقه در سال گذشته گفت: متاسفانه مسؤولان حتی در حد احداث جاده‌ای که ساکنان را به راحتی به جاده‌ای اصلی برسانند کاری نکرده‌اند و هر کدام از اهالی منطقه بیمار شوند به سختی خود را به بیمارستان می‌رسانند.

راه های دسترسی به مرز چزابه تا سال آینده بهبود یابد

همچنین همایون یوسفی دیگر نماینده اهواز با اشاره به اینکه برای سال های آینده باید وضعیت زیرساخت ها، راه های دسترسی و نقاط ضعف مرز چذابه را مرتفع کرد، توضیح داد: وضعیت زیرساخت ها در پایانه مرزی چذابه نسبت به سال های گذشته بهتر شده ولی شاید بهتر این باشد که روی نقاط ضعف فعلی برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

همایون یوسفی
وی راه های دسترسی به مرز چزابه را یکی از نقاط ضعف دانست و افزود: اقدامات مختلفی در مرز چذابه انجام می شود که یکی از آنها کنترل بهداشتی است چون نوع بیماری ها در کشورهای مختلف با هم متفاوت است.

https://hoorkhabar.ir/636213کپی شد!
41
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.