شرق و جنوب کشور، سرزمین ارواح می شود/ حتی وجود یک زن تن فروش هم باید بررسی شود/ احمدی نژاد به خوزستان سفر می کند

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در شهرهای خوزستان

باتوجه به حضور میلیونی زائران اربعین حسینی برای تردد از مرزهای استان خوزستان، شایعه تعطیلی مدارس استان در فضای مجازی منتشر شده است. (جزئیات بیشتر)

 

سایه سنگین کمبود امکانات و زیرساخت ها بر خدمت صادقانه مواکب

پیاده روی مراسم اربعین و قرار گرفتن دو مرز خوزستان برای تردد زوار فرصتی بی بدیل برای این استان و کشور به شمار می رود اما بی شک منابع محدود استان پاسخگوی نیاز مسافران و پذیرایی شایسته از زوار اباعبدالله حسین(ع) نیست. (جزئیات بیشتر)

 

چشم انتظاری مردم برای جوان شدن ناوگان اتوبوسرانی اهواز

نکته قابل تأمل آنست که همین تعداد اندک اتوبوس نیز به علت فرسودگی، آلایندگی بالا و عدم تجهیز به سیستم سرمایشی بازدهی لازم را ندارند. (جزئیات بیشتر)

 

شرق و جنوب کشور، سرزمین ارواح می شود

اگر وضعیت فعلی مصرف آب در بخش کشاورزی ادامه داشته باشد در کمتر از ۲۵ سال دیگر شرق و جنوب کشور کاملا خالی از سکنه خواهد شد. (جزئیات بیشتر)

 

حتی وجود یک زن تن‌فروش هم باید بررسی شود/ کار جنسی دیگر فقط تن‌فروشی نیست

در گذشته الگوی روسپی‌گری تامین نیازهای اساسی بود اما در الگوهای جدید مخصوصا در ایران به‌نوعی نابرابری نقش پیدا کرده است. (جزئیات بیشتر)

 

نفس هایی که در پشت ماسک ها به شماره می افتند!

امروز خوزستان درگیر کمبودها و مشکلات بی شماری است اما به جرأت می توان گفت که هیچ کدام از آنها به اندازه هوای آلوده، سلامت شهروندان را به خطر نمی اندازد. (جزئیات بیشتر)

 

احمدی نژاد به خوزستان سفر می کند

طبق اخبار منتشر شده در کانال منتسب به رییس دولت‌های نهم و دهم، محمود احمدی نژاد، یکشنبه هفته آینده همزمان با اربعین حسینی به استان خوزستان سفر خواهد کرد. (جزئیات بیشتر)

 

سکوت مسئولان پیرامون آلودگی هوای اهواز، پاک کردن صورت مسأله است

آذر زمانپور عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: این گونه رفتارها را نوعی پاک کردن صورت مسأله خواند و گفت: تمام سازمان ها و ادارانی که در این امر دخیل هستند باید وارد کار شوند و با رایزنی درصدد کاهش میزان آلایندگی برآیند تا راه عملیاتی کردن این پروژه هموار شود. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/635842کپی شد!
143
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.