تمهیدات خدمت‌رسانی به زائران ادامه دارد

هورنیوز – فرمانده انتظامی خوزستان وی با تاکید بر اینکه برای بازگشت زائران از مرزها و جابجایی آنها پیش‌بینی‌های خوبی انجام شده، گفت: ما برای بازگشت زائران آمادگی داریم و تردد در گیت مرزها روان است.

محمدرضا اسحاقی در حاشیه دیدار از مرز و پایانه مسافری چذابه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تمهیدات عزیمت زائران به اربعین حسینی خوب اجرا شده است، اظهار کرد: این تمهیدات اندیشیده شده برای زیارت زائران کماکان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه زائران با راحتی امکان استفاده از اتوبوس‌های بین راهی در دو مرز چذابه و شلمچه را دارند، ادامه داد: تمهیدات نیز برای برگشت زائران از کشور عراق اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در رابطه با امکانات مرز شلمچه گفت: در مرز شلمچه از امکانات ریلی و قطار برای برگشت زائران نیز استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای بازگشت زائران از مرزها و جابجایی آنها پیش‌بینی‌های خوبی انجام شده، گفت: ما برای بازگشت زائران آمادگی داریم و تردد در گیت مرزها روان است.

اسحاقی با تاکید بر اینکه برای بازگشت زائران مشکلی نداریم، عنوان کرد: خروج و ورود زائران در دو مرز استان به صورت منظم کنترل و انجام می‌شود و اجازه خروج زائران بدون مدارک قانونی ویزا و پاسپورت داده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه تعداد زیادی بدون داشتن پاسپورت از مهران به مرز شلمچه و چذابه آمدند، بیان کرد: برای آنها کنترل خوبی صورت گرفته است و به آنها گفتیم که باید مدارک پاسپورت و ویزا را تهیه کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر اینکه زائران اتباع خارجه به غیر از کشور عراق حق تردد و عبور از مرز چذابه را ندارند، تصریح کرد: زائران اتباع خارجه‌ای که از مرز چذابه عبور کردند، عراقی بودند‌.

https://hoorkhabar.ir/635760کپی شد!
168