توضیح کمیته انضباطی درباره حکم رفیعی/ مدال‌آوری خوزستانی‌ها در مسابقات تیراندازی معلولان کشور/ ورزشگاه ماهشهر اماده برگزاری مسابقه

امید پاکدل _

۲۰۱۶-۱۱-۱۳_۲۲-۲۵-۳۴

برگزاری مسابقات استانی سوارکاری استقامت

امین فیصلی‌زاده با اعلام این خبر گفت: ‌این رقابت‎ها جمعه (۲۸ آبان‌ماه) در روستای “ثدین” بخش باوی از توابع شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‎که رقابت‌ها در مسافت‌های ۴۰، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر به انجام می‌رسد، افزود:‌ ۱۸ راس اسب از شهرهای کارون، ‌باوی، اهواز، مسجدسلیمان و شوش در این رقابت‎ها حاضر هستند؛ ضمن این‎که شرکت‌کنندگانی نیز به عنوان مهمان از شهرهای بوشهر و خرم‎آباد در مسابقه شرکت خواهند کرد.

رییس کمیته استقامت هیات سوارکاری خوزستان در پایان خاطرنشان‌کرد:‌ به افرادی که در پایان رقابت، مسیر را به سلامت به اتمام برسانند، جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

۲۰۱۶-۱۱-۱۶_۱۸-۳۶-۰۵

ورزشکار خوزستانی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز نونهالان شرکت می‌کند

جمال فتاحی، سخنگوی هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهار کرد: ‌این مسابقات ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه با حضور ۱۶ نفر برتر نونهالان کشور به میزبانی شهر گراش استان فارس برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: ‌عرشیا عنایت‌زاده، تنیسور خوزستانی به همراه حسن علی‌پور به عنوان مربی در این مسابقات که رقابت‌های دسته برتر نونهالان کشور نیز است، شرکت می‌کند.

سخنگوی هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان بیان کرد: ‌نفرات اول تا دهم این مسابقات در دسته برتر کشور باقی می‌مانند و سایر نفرات به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند.

۲۰۱۶-۱۱-۱۶_۱۸-۳۲-۳۳

وضعیت ورزش شهرستان‌های خوزستان با تاکید بر آمار ورزشکاران سازمان یافته بررسی شد

مظفر علیشائی در خصوص این جلسه اظهار کرد: در این جلسه مسوولان هیات پزشکی ورزشی و روسای ادارات ورزش و جوانان برخی از شهرستان‌های استان حضور داشتند.

وی افزود: با توجه به این‌که یکی از شاخص‌های عمده و اثرگذار در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی، آمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان‌ها می‌باشد، در بررسی و ارزیابی که از هدف‌گذاری شهرستان‌ها به عمل آمده بود، برخی از شهرستان‌ها کمتر از ۵۰ درصد از هدف‌گذاری را محقق کرده بودند.

علیشائی ادامه داد: بر همین اساس اداره‌کل و هیات پزشکی ورزشی استان نیاز دید جلسه‌ای به منظور استفاده از فرصت زمانی تا پایان سال، جلسه‌ای جهت اصلاح نواقص و برطرف کردن کمبودها برای محقق کردن اهداف در زمینه آمار ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان‌ها برگزار کند.

۲۰۱۶-۱۱-۱۶_۱۸-۲۷-۰۱

ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی تیراندازی جانبازان و معلولان کشور موفق به کسب مدال شدند

این مسابقات از ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی تهران برگزار شد.

در بخش بانوان نزدیک به ۸۰ ورزشکار از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، خراسان رضوی، اصفهان، زنجان، لرستان، خوزستان، فارس و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

در پایان این رقابت‌‌ها، خدیجه رستمی از خوزستان در تفنگ تپانچه بادی P2 کلاس SH1 به نشان نقره دست پیدا کرد و ورزشکاران تهران و آذربایجان شرقی نیز اول و سوم شدند.

در بخش آقایان نیز نزدیک به ۹۰ ورزشکار از استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، گیلان، فارس، سمنان، مرکزی، خوزستان، خراسان رضوی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

۲۰۱۶-۱۱-۱۶_۱۸-۲۴-۵۶

تیم هیات دوچرخه‌سواری خوزستان به مقام سوم رقابت‌های لیگ دسته یک پیست کشور دست یافت

کوروش لرکی، دبیر هیات دوچرخه‎سواری استان ‌ اظهار کرد:‌ دومین و آخرین مرحله از پیکارهای لیگ دسته یک پیست کشور از دوشنبه (۲۴ آبان‎ماه) به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی ادامه داد:‌ در این مرحله که با حضور ۳۲ ورزشکار در قالب هفت تیم برگزار شد، مصطفی لقمانیان، امین خادمی، علیرضا دیناروند، محمد خوزستانی و محمدعلی مرادیان نیز تیم خوزستان را تشکیل دادند.

دبیر هیات دوچرخه‌سواری خوزستان با بیان این‎که رکابزنان در این مسابقات در شش رشته با یکدیگر رقابت کردند، گفت: در پایان پیکارها مصطفی لقمانیان از تیم استان موفق شد در رشته ۱۰۰۰ متر انفرادی با مدت زمان یک دقیقه و ۱۳ ثانیه و ۱۴ صدم‌ثانیه عنوان سوم را از آن خود کند

۲۰۱۶-۱۱-۱۶_۱۸-۲۰-۳۴

غایبین فولاد خوزستان در بازی جام حذفی

تیم فوتبال فولاد خوزستان در غیاب دو بازیکن به دیدار تیم نفت‎وگاز گچساران خواهد رفت.

تیم فولاد خوزستان روز پنجشنبه در مرحله یک‎هشتم نهایی جام حذفی به دیدار تیم نفت‎وگاز گچساران خواهد رفت و فولادی‎ها برای این مسابقه که در استادیوم غدیر اهواز برگزار می‎شود، دو مدافع باتجریه تیم‎شان را در اختیار نخواهند داشت.

عبدالله کرمی با توجه به دریافت کارت قرمز در بازی قبلی از حضور در مسابقه روز پنجشنبه محروم است و مهرداد جماعتی به‎خاطر مصدومیت شرایط حضور در میدان را ندارد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۹_۱۴-۱۴-۲۸
دیدار شهرداری ماهشهر و گسترش‌فولاد در ماهشهر برگزار می‌شود

دیدار شهرداری ماهشهر و گسترش‌فولاد در ماهشهر برگزار می‌شود
با رفع نواقص ورزشگاه ماهشهر و با موافقت سرپرست سامان لیگ دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و گسترش‌فولاد در جام حذفی در این شهر برگزار خواهد شد.

با پیگیری عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال استان خوزستان و با پیگیری نماینده مجلس ، فرماندار و هیات فوتبال شهرستان ماهشهر نواقص ورزشگاه ماهشهر برطرف شد.

با موافقت حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ ، ورزشگاه ماهشهر جهت برگزاری مسابقه جام حذفی بین شهرداری ماهشهر و گسترش تبریز تایید شد و این مسابقه جمعه در این شهر برگزار می‌شود.

پیش از این قرار بود این بازی در اهواز برگزار شود.

۲۰۱۶-۱۱-۱۵_۲۲-۲۴-۴۳
پیروزی پیکان مقابل صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال پیکان در بازی دوستانه تیم صنعت نفت آبادان را با دوگل شکست داد.

تیم فوتبال پیکان در بازی دوستانه حریف لیگ برتری خود را شکست  داد. تیم فوتبال پیکان تهران عصر امروز در یک بازی دوستانه در ورزشگاه شهر قدس  با ۲گل سیامک نعمتی تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان به مربیگری نادر دست نشان را شکست داد.

تیم های پیکان و صنعت نفت در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در آبادان با یکدیگر بازی کرده بودند که شاگردان مجید جلالی بانتیجه ۳ به ۲ حریف خود را شکست داده بود
۲۰۱۶-۱۱-۱۰_۱۷-۳۷-۲۴
شکست هر دو تیم استقلال در دیدار های معوقه لیگ برتر فوتبال بانوان

سارا قمی فوتبال بانوان

دو دیدار معوقه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان امروز( سه شنبه) برگزار شد. استقلال تهران با دو گل مغلوب پالایش گاز ایلام شد و شهرداری سیرجان با پنج گل استقلال اهواز را شکست داد.

نتایج دیدار های معوقه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

پالایش گاز ایلام۲- استقلال تهران ۰

شهرداری سیرجان ۵- استقلال اهواز۰

دیدار معوقه هفته چهارم شنبه ۲۹ آبان ماه بین دو تیم ، آینده سازان میهن نجف آباد و شهرداری سیرجان برگزار می شود.

۲۰۱۶-۱۱-۱۱_۲۲-۴۲-۲۱
تداوم ناکامی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در دیدار معوقه خود از هفته نخست لیگ برتر کشور، متحمل شکست سنگین دیگری شد

استقلالی ها امروز (سه شنبه) در ورزشگاه تختی اهواز پذیرای تیم شهرداری سیرجان بودند.

شاگردان فاطمه دغاغله در پایان این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر برابر حریف خود شکست خوردند.

تاکنون هفت هفته از لیگ برتر سپری شده است که استقلالی در تمامی این هفته ها مغلوب شده اند.

۲۰۱۶-۱۱-۱۵_۲۱-۴۲-۲۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز از سمت خود استعفا کرد

امیر میرزاییان اظهار کرد:‌ من امروز از سمت خود استعفا دادم و این موضوع را با مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم نیز در میان گذاشتم، البته آن‌ها موافقت نمی‌کردند ولی در ادامه استعفایم پذیرفته شد.

وی خاطرنشان‌کرد: نمی‌خواهم مردم با بازی‌های ضعیف تیم بیشتر از این اذیت شوند و به همین دلیل استعفا دادم تا شاید فرد دیگری بیاید و بتواند تیم را از شرایط فعلی خارج کند. این تیم هنوز با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

میرزاییان بیان کرد:‌ من و بازیکنانم قانع بودیم و حداقل‌ها را می‌خواستیم ولی حتی با حداقل‌ها نیز رو‌به‌رو نبودیم. به نظر من با توجه به این مشکلات، شرایط استقلال اهواز از بحران هم گذشته و فراتر از بحران رفته است.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌از تمام مردم مهمان‌نواز اهواز، مدیرعامل باشگاه، سرپرست تیم و برادران شفیع‌زاده که در این دو هفته به من کمک کردند، قدردانی می‌کنم. همچنین عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم با نتایجی که به دست می‌آوریم، باعث رضایت‌مندی آن‌ها شویم. امیدوارم شرایط استقلال اهواز با توکل بر خدا و همدلی که به وجود می‌آید، تغییر پیدا کند.

۲۰۱۶-۱۰-۰۹_۱۳-۲۹-۰۲
هفته پنجم مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور به میزبانی نفت‌امیدیه برگزار می‌شود

این مسابقات در رشته ریکرو  روز پنجشنبه (۲۷ آبان‌ماه) در امیدیه برگزار می‌شود.

لیگ برتر کشور در این هفته با انجام هشت بازی و طی دو دورِ چهارم و پنجم پیگیری می‌شود.

در دور چهارم این هفته از مسابقات هیات کیش و بیمکث اصفهان، کیان سازه چکاد و نفت امیدیه، عقیدتی سیاسی نزاجا اردبیل و هیات بوشهر و هیات البرز و مقاومت ب کرمانشاه به مصاف هم می‌روند.

در دور پنجم نیز هیات کیش و نفت امیدیه، بیمکث اصفهان و هیات بوشهر، کیان سازه چکاد و مقاومت ب کرمانشاه و عقیدتی سیاسی نزاجا اردبیل و هیات البرز با یکدیگر دیدار می‌کنند.

تا این جای رقابت‌ها تیم عقیدتی سیاسی نزاجا اردبیل با ۱۸ امتیاز، کیان سازه چکاد با ۱۷ امتیاز و هیات بوشهر با ۱۲ امتیاز در جایگاه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۶_۲۰-۴۲-۳۶
اعلام اسامی دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی مرحله سوم تا پنجم را اعلام کرد.

اعلام اسامی دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال : علی صانعی- سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی مرحله سوم تا پنجم را به شرح زیر اعلام کرد:

اردوی انتخابی تیم ملی در مرحله سوم از ۲۶ آبانماه برگزار می شود که بازیکنان زیر باید صبح روز چهارشنبه ۲۶ آبانماه راس ساعت ۹:۳۰ خود را به کادر فنی معرفی کنند:

تهران: علی مرتضایی-محمدرضا درستانی-محمد نامنی-محمد طاری وردی- امیر حسین دهقان زاده-محمد طباطبایی-رسول آقا زاده-ابوالفضل کریم
فیروزکوه: هادی شجاعی
قزوین: مهرشاد اسلامی فر-محمد میرزایی- حسین شاعری- نادر قنبری- احمدرضا حسینی-محسن گروسی-مهدی محمد پور-سعید سلطانی- امیر جهانی-مسلم حیدری-میلاد نانکلی
اردوی انتخابی تیم ملی در مرحله چهارم از ۳۰ آبانماه به مدت سه روز برگزار می شود که بازیکنان زیر باید صبح روز یکشنبه۳۰ آبانماه راس ساعت ۱۸:۰۰ خود را به کادر فنی معرفی کنند:
خوزستان: امید رستمی-امیر خانی-نیما دهشور- سعید ابراهیمی- آرش دهدار

۲۰۱۶-۱۱-۱۵_۲۲-۰۴-۰۳
هافبک مصدوم صنعت نفت از لیست زردپوشان کنار گذاشته می‌شود

هافبک آسیب‌دیده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به احتمال فراوان از فهرست این تیم کنار گذاشته خواهد شد.

مصطفی احمدی به دلیل جراحی زانو تا پایان فصل جاری قادر به همراهی صنعت نفت نخواهد بود. بر همین اساس قرار است نام احمدی از فهرست این تیم خارج شود تا آبادانی‌ها بتوانند یک بازیکن را جایگزین او کنند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با ۱۳ امتیاز رتبه هفتم جدول رده بندی را در اختیار دارد.
۲۰۱۶-۱۱-۱۵_۲۱-۵۸-۵۵

فوتبال برتر جوانان کشور/ برق جدید شیراز، نفت آبادان را شکست داد

در این دیدار که از هفته دوازدهم این بازی ها عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، تیم برق این شهر با نتیجه ۲ بر یک از سد نفت آبادان گذشت.
محمدرضا احمدی و فرزان دانا برای تیم برق گلزنی کردند و مرتضی نوبخت هم تنها گل نفت آبادان را به ثمر رساند.
در پایان هفته دوازدهم تیم سپاهان اصفهان با ۳۱ امتیاز صدرنشین است و تیم برق شیراز هم با ۱۵ امتیاز در رده هفتم جای دارد.
در رقابت های فوتبال برتر جوانان کشور ۱۲ تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.

۲۰۱۶-۱۱-۱۵_۲۱-۳۸-۲۱
اردوی سه‎روزه حریف فولاد در اهواز

 اردوی تیم فوتبال نفت‎وگاز گچساران از امشب در شهرستان اهواز برپا خواهد شد.

تیم فولاد خوزستان روز پنجشنبه ۲۷ آبان در مرحله یک‎هشتم نهایی جام حذفی به دیدار نفت‎وگاز گچساران خواهند رفت. تیم نفت‎وگاز که از چند مربی و بازیکن خوزستانی استفاده می‎کند، از امشب در اهواز اردو خواهد زد تا برای بازی روز پنجشنبه آماده شود.

نفت‎وگاز گچساران در مراحل قبلی موفق شده بود تیم استقلال خوزستان را در اهواز حذف کند و این بار باید در این شهر به دیدار فولاد خوزستان برود.

۲۰۱۶-۱۱-۱۴_۱۸-۱۱-۳۰
بدهی ۸۰۰ هزار تومانی اس.اهواز به سازمان لیگ

باشگاه استقلال اهواز مبلغ ۸۰۰ هزار تومان بیشتر از مطالباتش از سازمان لیگ دریافت کرده است.

تیم فوتبال استقلال اهواز که با مشکلات مالی زیادی در مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول روبرو بوده است، طی روزهای گذشته با کمک مالی برادران شفیعی‎زاده هزینه سفر به تهران و بازی مقابل تیم بادران تهران را تأمین کرد.

در عین حال، این سئوال از سوی هواداران استقلال اهواز مطرح شده بود که آیا این تیم بابت تبلیغات محیطی فصل گذشته لیگ برتر از سازمان لیگ طلبکار است یا خیر.

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان در پاسخ به این سئوال به رادیو خوزستان گفت که مطالبات استقلال اهواز از سازمان لیگ بابت تسویه‎ی بدهی‎های این تیم با طلبکاران منظور شده و این باشگاه مبلغی حدود ۸۰۰ هزار تومان نیز به سازمان لیگ بدهکار شده است!

۲۰۱۶-۱۱-۱۴_۱۷-۵۱-۲۰
لیگ پیشکسوتان فوتبال آبادان برگزار می شود

حسن مختاری با اشاره به فعالیت ۶ تیم از پیشکسوتان در آبادان گفت: طی هماهنگی های انجام شده این مسابقات پس از پایان ماه صفر و در زمین شماره یک باشگاه آبادان برگزار می شود.

وی افزود: تمامی هزینه های برگزاری این لیگ را پالایشگاه آبادان تقبل کرده است.

مختاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به اینکه در نیم فصل لیگ برتر مسابقات تیم فوتبال صنعت نفت تعطیل می شود، لازم دیدیم تا یک برنامه ای نیز برای بازیکنان و شهروندان آبادانی در قالب مسابقات چند جانبه فوتبال را با حضور چند تیم فوتبال برگزار کنیم.

رئیس امور ورزش پالایشگاه آبادان با بیان اینکه گفتگوهای اولیه برای انجام این کار صورت گرفته است، تصریح کرد: تیمهای دعوت شونده در این مسابقات تیمهایی هستند که در آبادان بازی کرده اند که از جمله آنها می توان از سپاهان اصفهان، استقلال تهران و استقلال خوزستان نام برد.

رئیس امور ورزش پالایشگاه آبادان با اشاره به اینکه تصمیم داریم تا یک تیم خارجی را نیز به لیست تیمهای دعوت شونده برای این مسابقات اضافه کنیم، گفت: در این رابطه با اداره ورزش و جوانان آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند نیز صحبتهای اولیه انجام شده که در صورت نهایی شدن آن متعاقبا زمان برگزاری این مسابقات را اعلام می کنیم.
۲۰۱۶-۱۱-۰۶_۱۹-۱۹-۵۱

اعزام تیم خوزستان به انتخابی تیم‌ملی دو و میدانی پیوند اعضا

جمال فتاحی، نایب‌رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: ‌این رقابت‌ها از ۲۶ آبان‌ماه به مدت سه روز به میزبانی انزلی برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران آقا و خانم استان در این مسابقات، گفت:‌ در بخش آقایان و  در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال مصطفی مستقیم‌زاده و سلیمان نریمیسا و در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال قدرت‌الله کیانپور و مسعود خلیلی و در بخش بانوان و در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال سکینه شهریاری در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

نایب‌رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان افزود: تمام ورزشکاران اعزامی استان، در این مسابقات در دوهای ۱۰۰ و ۲۰۰ متر با حریفان خود رقابت می‌کنند. آمادگی ورزشکاران استان عالی است و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: ‌آقای حاجی‌زاده، رییس هیات نیز حمایت خوبی از این ورزشکاران داشته است و با توجه به این موضوع و شرایط خوب ورزشکاران، بسیار امید داریم که خوش بدرخشند و روی سکو بروند.

۲۰۱۶-۱۱-۱۴_۱۴-۴۰-۲۰
توضیح کمیته انضباطی درباره حکم رفیعی

دبیر کمیته انضباطی اعلام کرد هنوز تصمیمی درباره پرونده سروش رفیعی گرفته نشده است.

جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به وضعیت قرارداد سروش رفیعی با فولاد خوزستان روز گذشته در فدراسیون با حضور دو طرف برگزار شد. در این جلسه رفیعی و مسئولان فولاد توضیحات خود را در جلسه رودررو ارائه کردند و قرار است کمیته انضباطی رای خود را صادر کند.

حسین عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی درباره زمان اعلام حکم پرونده رفیعی می گوید: «بررسی های ما هنوز تکمیل نشده و نمی توانم نظر خاصی در این باره بدهم. پرونده او هنوز کار دارد و زمان اعلام حکم هم مشخص نیست.»

او ادامه می دهد: «ما همه توضیحات را شنیدیم و مستندات را دریافت کردیم. در جلسات بعدی همه چیز را مشخص می کنیم و حکم اعلام می شود اما همانطور که گفتم اکنون نمی شود اظهارنظری انجام داد.»

۲۰۱۶-۱۱-۱۴_۱۴-۳۵-۲۰
میزبانی شهرداری ماهشهر در جام حذفی لغو شد

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر نمی‎تواند در استادیوم شهداء این شهر میزبان گسترش‎فولاد تبریز شود.

در شرایطی که مسئولان استادیوم شهداء ماهشهر اقدام به رفع تمامی ایرادات اعلام شده از سوی سازمان لیگ کرده بودند و قرار بود که این ورزشگاه میزبان بازی شهرداری ماهشهر و گسترش‎فولاد تبریز در جام حذفی شود، این امر در نهایت منتفی شد.

بنا به نظر سازمان لیگ فوتبال ایران، استادیوم شهداء ماهشهر نمی‎تواند میزبان این بازی شود و تیم شهرداری ماهشهر تاچار است که روز جمعه ۲۸ آبان در اهواز به دیدار تیم گسترش‎فولاد تبریز برود.

۲۰۱۶-۱۱-۱۱_۲۲-۳۸-۴۵
مربی تیم فوتسال حفاری: به تجربه تاسیسات باختیم

مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت:‌ تیم ما در بازی با تاسیسات دریایی در مالکیت توپ و اداره بازی خیلی خوب بود ولی فکر می‌کنم بازیکنانم کمی از نام حریف و تجربه آن، ترس و واهمه داشتند و نتوانستند عملکردشان را در امر گلزنی به خوبی نشان دهند.

کیاوش علاسوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه خوزستان، در خصوص شکست دو بر یک تیمش مقابل تاسیسات دریایی در لیگ برتر کشور، اظهار کرد:‌ بازی در نیمه اول در کنترل و اختیار ما بود و بسیار هم خلق موقعیت داشتیم ولی نمی‌دانم بدشانسی ما بود یا درخشش گلر حریف که نتوانستیم از هیچ کدام از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

وی بیان کرد:‌ در ابتدای نیمه دوم نیز کمی متزلزل بازی کردیم و حریف بهتر از ما بود ولی در ادامه بر بازی مسلط شدیم. حریف در این نیمه از تک موقعیت‌هایی که خلق کرد، بهره برد و به گل رسید. در حالی که بازی با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، متاسفانه حریف  در پایان، روی اشتباه بازیکن ما به گل رسید. آن‌ها در واقع از تجربه بالای‌شان استفاده کردند. این پیروزی مبارک آن‌ها باشد.

۲۰۱۶-۱۱-۱۴_۱۴-۳۱-۲۸
دو بازی تدارکاتی در برنامه استقلال خوزستان

آخرین دیدار دوستانه استقلال خوزستان قبل از مسابقه مقابل سیاه‌جامگان در شهر سوسنگرد برگزار می‌شود.

استقلال خوزستان عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم امیدهایش می‌رود. همچنین شاگردان سیروس پورموسوی روز شنبه به شهر سوسنگرد سفر می‌کنند و در دیدار دوستانه‌ای با تیم منتخب سوسنگرد روبرو می‌شوند.

تمرین استقلال خوزستان روز یکشنبه مصادف با اربعین تعطیل است. استقلال خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر روز پنج‌شنبه ۴ آذر به مصاف سیاه‌جامگان می‎رود.

۲۰۱۶-۱۱-۰۹_۲۰-۲۲-۰۷

 باخت حفاری اهواز  در لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند با ثبت دهمین برد این فصل به صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال ادامه داد.

در مهمترین بازی هفته دهم این رقابتها، تیم صدرنشین گیتی‌ پسند‌ ۳ به ۱ تیم رده دومی مس سونگون را شکست داد و با ۳۰  امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.
در سایر بازیها، دبیری تبریز ۷ به ۲ شهرداری ساوه را در هم کوبید.

حفاری اهواز ۱ به ۲ مغلوب تاسیسات دریایی شد.

توسعه الوند ۲ به ۳ نتیجه را به یاسین پیشرو قم واگذار کرد.

ارژن شیراز با ۳ گل بر فرش‌آرا مشهد پیروز شد.

شهروند ساری ۸  به ۶  دانشگاه آزاد را برد.

مقاومت البرز با ۳ گل مقابل آذرخش بندرعباس به برتری رسید.

۲۰۱۶-۱۱-۱۳_۲۲-۳۷-۲۲
 نفت و گاز گچساران شهرداری اراک را در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور برد

این دیدار که عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای نفت شهر دوگنبدان برگزار شد، تیم نفت و گاز گچساران با چهار گل مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.
گل های تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار از سوی علی کریمی، کوشا بهایی پور، علی رعیت و مدافع تیم حریف در دقایق ۳۶، ۵۳ ، ۷۶ و ۹۱ بازی به ثمر رسید.
با این نتیجه نفت و گاز گچساران با ۹ بازی، کسب پنج پیروزی، سه تساوی و ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه نخست قرار گرفت.
شهرداری اراک نیز تاکنون با هشت بازی سه برد، ۲ تساوی و ۱۱ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی باقی ماند.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به همراه تیم های گیتی پسند اصفهان، نفت امیدیه، کیمیا فرایند تهران، برق جدید فارس، بعثت کرمانشاه، خلخال دشت خلخال، فولاد نوین اهواز، کارون اهواز، قشقایی شیراز، شهرداری اراک و نماینده یاسوج در گروه نخست رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.
رقابت های فصل ٩۶-٩۵ فوتبال دسته دوم کشور با حضور ٣۶ تیم در سه گروه ١٢ تیمی برگزار می شود.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تا دهه سوم اردیبهشت سال ٩۶ ادامه دارد.

۲۰۱۶-۱۱-۱۴_۱۴-۲۴-۳۳

تقدیر از داور جام جهانی در اهواز

هیأت فوتبال استان خوزستان در اقدامی پسندیده از تنها نماینده داوری ایران در جام جهانی فوتسال تقدیر کرد.
وحید عرض پیما داور تهرانی که در جام جهانی ۲۰۱۶ فوتسال یکی از ۴۰ قضاوت کننده این رقابت ها و تنها نماینده ایران بود، در بازی های حساسی از جمله دیدار افتتاحیه بین تیم های کلمبیا- پرتغال، آرژانتین- سنگاپور و … داوری کرد.

با وجود اینکه حضور عرض پیما در جام جهانی فوتسال کمتر مورد توجه مسؤولان ورزشی کشور قرار گرفت و مدیران برای استقبال او نرفته بودند، هیأت فوتبال استان خوزستان در اقدامی پسندیده پیش از دیدارامروز تیم های ملی حفاری اهواز و تاسیسات دریایی تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتسال از این داور تقدیر کرد و هدیه ای به او داد.

۲۰۱۶-۱۱-۱۴_۱۳-۴۵-۳۲

 

https://hoorkhabar.ir/635130کپی شد!
244
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.